Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Hundhälsa Jag fick igår reda på att min schäferhane 3 år har en dåligt fungerande bukspottskörtel. Han har magrat 6 kg på 3 veckor och är ganska...
Svar
10
· Visningar
12 855
Senast: Druvan
·
Hundhälsa Min springer fick sin första öroninflammation den 2 november (11 mån gammal), det var enligt en snabbcheck i mikroskop både jästsvamp...
2
Svar
27
· Visningar
9 144
Senast: wtf
·
Hundhälsa Jag har en flathane på 6 år, som allt som oftast varit pigg & kry! Men nu är han inte riktigt som vanligt, jag tycker att han varit lite...
Svar
17
· Visningar
1 930
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Jag har en valp på 15 veckor som jag har gett samma foder som uppfödaren använde Doggy professional valp. Jag har tänkt byta foder till...
Svar
1
· Visningar
1 206
Senast: Kamomilla
·
D
Hundhälsa Min ena hund med stående öron har fått någon form av exem längst ut/upp samt klåda nere i örongångarna - undrar så vad det kan vara...
Svar
1
· Visningar
1 212
Senast: TantEster
·
P
Hundhälsa Hej! Min hund (stor pudel, hane, 6 år) har hela sitt liv haft ostabil mage. Jag har genom åren använt olika foder till honom och...
Svar
9
· Visningar
4 503
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Som ni vet har jag en tik med misstänk polyartrit, hon fick 1.5 tablett 10 mg prednisolon i 5 dagar, nu är hon 3 dag inne på 0.75 och...
Svar
4
· Visningar
3 958
Senast: rahl
·
A
Hundhälsa Min voffsing har varit inne på klinik i 3 dagar pga magproblem. Hon får nu Hills i/d och veterinären berättade att det fodret innehåller...
Svar
14
· Visningar
2 941
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Jaja, jag vet att det finns tjugoelva trådar i ämnet men jag ville specificiera mig lite. Jag har som de flesta redan vet en hane och en...
2
Svar
30
· Visningar
6 106
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Vi ska börja slipa Camaros klor med maskin. Sambo hittade nåt billigt set med "munstycken" som vi provade att sätta i skruvdragaren...
Svar
18
· Visningar
7 419
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Ni som har gjort en artroskopi på eran hund, hur mycket har den kostat ungefär? Skriv gärna hos viken veterinär artroskopin är utförd...
Svar
12
· Visningar
13 634
Senast: Lona
·
M
Hundhälsa Har hund som drabbats av detta:(, nu i kronisk stadie på 2 tassar men blommar upp nu i de 2 andra. Läste nån lite notis nånstans om att...
Svar
17
· Visningar
7 019
P
Hundhälsa Min sambo har fått ny valp, nu 16 veckor gammal och mycket livlig ;) Mitt dilemma just nu är när jag är själv på dagarna och ska rasta...
Svar
6
· Visningar
1 535
Senast: Pixie1
·
Hundhälsa Jag träffade min kompis nys valp idag, en papillonblandning på 9 veckor. Han är väldigt söt på alla vis :love: och alldeles underbar...
Svar
3
· Visningar
2 685
M
Hundhälsa Jag är mitt i mina flyttbestyr och min stackars hund tycker inte att det är så roligt, dels blir han lite orolig av allt packande och...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: Möller
·
Hundhälsa Jag fick med en säck med hundmat till valpen från uppfödaren som innehåller havsalger (Alg-guttens). Uppfödaren var väldigt nöjd med det...
Svar
7
· Visningar
1 955
Hundhälsa Min 3åriga hane har haft problem med huden till och från i ett år nu. Han får hela ryggen och sidorna full med skorpor och krustor som...
Svar
13
· Visningar
3 182
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Prickig hund. Eller haka. Kan hundar få typ.. acne? (bilder!) Billy får prickar ibland. Runt munnen och hakan. De ser ut som små...
Svar
6
· Visningar
9 072
Senast: Blueberry
·
K
Hundhälsa Min blandrastik Sockan har fått fukt-eksem i sina baktassar. Hon kliar sig och biter sig i tassarna tills det nästan blöder. Jag är...
Svar
10
· Visningar
34 746
Senast: KoFlickan
·
G
Hundhälsa Hej! Min 6-månaders valp har skadat sitt korsband och ska opereras. Jag är helt förtvivlad!!! Hur ska det gå??!!! Är det någon som har...
Svar
3
· Visningar
4 131
Senast: GollieGolden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka