Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Finns det något effektivt sätt att skona hundens tassar mot vägsalt förutom att sätta på skor? Köpenhamnare är kära i sitt vägsalt...
Svar
3
· Visningar
1 388
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Nu behöver jag alla tips jag kan få för att hålla en wachtelunghund lugn och stilla i 14 dagar... Han blev opererad igår, och försökte...
2
Svar
20
· Visningar
2 483
Hundhälsa http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2010/12/17/1.2257701TS1292569368193_slot100slotWide75ArticleFull Vet inte om jag satt...
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: Sol
·
Hundhälsa Hej! (Skall naturligtvis vara Rädd istället för Rödd i rubriken..) Är väldigt oaktiv här men vet att ni är både smarta och hjälpsamma...
Svar
7
· Visningar
1 211
Senast: kol
·
Hundhälsa Min Welsh Springer Spaniel är nu 8 år (fyller 9 i mars).. Han har haltat på ett framben nu i höst, vi kontaktade vet som trodde det var...
Svar
2
· Visningar
1 257
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Jag undrar om någon här vet vad Lupus är för sjukdom, samt om den är ärftlig? Fick reda på att Tilda´s pappa fick somna in p.g.a...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Upptäckte för några dagar sen lite blod i urinen på kvällen på våran 9 veckors valp (hane),ringde veterinären dagen efter direkt på...
Svar
6
· Visningar
1 304
Senast: dpmatte
·
B
Hundhälsa Jag vet inte vad jag ska göra, jag behöver era råd....:confused: Det är så att jag har en Jack russel hane som är 6år. Han har alltid...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
21 322
Senast: Belethien
·
T
Hundhälsa Jag ska åka med föräldrarnas drever till veterinären imorgon bitti för tredje gången. För drygt två veckor sedan kom jag hem över helgen...
Svar
10
· Visningar
11 788
Senast: Tinwe
·
Hundhälsa Har en isländsk fårhund som har problem med liggsår. Han är för varm för att ligga på filt, och sover helst på klinkergolvet. Fick råd...
Svar
11
· Visningar
1 679
Senast: Silkisif
·
C
Hundhälsa Hallå. Här kommer ytterligare en foderfråga, men med lite annan aspekt! Jag har en väldigt livlig/aktiv sheltie som många vet. Dock...
Svar
18
· Visningar
1 615
Senast: Chebban98
·
Hundhälsa Min hund har fått en liten knöl bakom örat. Först var den pytteliten, men nu är den som en hasselnötskärna ungefär. Pälslös knöl och den...
Svar
3
· Visningar
7 999
Senast: tess_g_
·
Hundhälsa Någon som har gjort en sån operation på sin hund och kan berätta ungefär efter hur många veckor man kan ha hunden lös i huset och i...
Svar
2
· Visningar
6 886
Senast: igbest
·
Hundhälsa Min pojkvän ringde till mig när jag var i stallet. Elvis (min shih tzu hane, okastrerad 3år) hade två hårda kulor vid snoppen. Kikade på...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: *tove*
·
L
Hundhälsa vi har en tik på 6år som börjar bli dålig hon är: slö, äter inte men dricker, magrat av , bajsar ändå, kissar normalt. hon vill inte ens...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: tinissen
·
Hundhälsa Min lille är lite över 7 månader och har underbett. Valpbettet var från början bra men nu är det ett litet underbett. Han fick mjölkisar...
Svar
2
· Visningar
1 526
Senast: Saybia
·
0
Hundhälsa Jag undrar om någon kanske vill berätta ungefär hur mycket det kostar att medicinera en hund med blåsljud, jag menar med alla...
Svar
17
· Visningar
5 319
Senast: Swat
·
Hundhälsa Min tre-åriga rottistik har under den senaste månaden blivit lättirriterad gentmot sina övriga hundmedlemmar i familjen. Morrig för...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: TantEster
·
Hundhälsa klickade runt lite på apotekets hemsida o det verkar kommit lite nytt bland ohyremedlen, kanske inte är nytt men jag har inte sett dem...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: tinissen
·
Hundhälsa Hur klarade sig den andra hunden? Hur mådde den?
Svar
10
· Visningar
1 611
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka