Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Vi har en airedaleterrier tik, på fyra år, som vi fick hem förra året. Enda sedan hon kom hit har hon varit väldigt matfixerad...
Svar
10
· Visningar
11 711
Senast: marytwice
·
Hundhälsa Jag va in till veterinären med min hund för några veckor sedan pga halsproblem. Halsinfektion sa han och hon fick en rejäl...
2
Svar
23
· Visningar
9 329
Senast: Shark
·
Hundhälsa Vår Akitavalp på 9 månader vägrar i perioder äta sin mat som han i nästa kastar i sig i princip. Han får torrfoder anpassat för...
Svar
10
· Visningar
1 498
Senast: Ace
·
F
Hundhälsa Fler som känner igen sig i den förtvivlan jag har med hund med kurrande mage, gaser, lös avföring mycket slem och blod ibland?
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: fridisen
·
Hundhälsa I morgon blir valpen 12 veckor,kan vi åka in i dag och vaccinera redan,eller är det dumt att göra det? Vet att dom har drop in vacc...
Svar
11
· Visningar
1 108
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Nu driver hon mig till vansinne med sina svullnad tuttar, illamående och besatthet av mat. Hon är inte dräktig vad JAG vet, men bara hon...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa Jag höll på att sätta hjärtat i halsgropen i nyss. Jag hade precis gett valpen mat när hon börja springa runt och skrika helt...
Svar
2
· Visningar
10 181
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa och kanske andra högbenta släthåriga raser. Vad har ni för täcke och när täckar ni er hund? Min weim är alltid lös och håller 180 knyck...
2
Svar
20
· Visningar
3 887
Senast: Sissa
·
K
Hundhälsa Har en tik på 6,5 år som fått njursvikt och är väldigt dålig. Det började med att hon efter en lång behandling av Prednisolon efter...
Svar
3
· Visningar
8 057
Senast: karma
·
I
Hundhälsa Hej! Min kompis hund har lyckats fått av en liten bit av vänster hörntand tidigt igår antagligen efter lek med pinne. Han har inget ont...
Svar
14
· Visningar
9 636
Senast: Berin
·
Hundhälsa Lite luddiga funderingar så här på kvälls kvisten, våran unghund är en Wachtel, normalvikten ligger runt 25 kg på div diagram. Men våran...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Blir galen, hunden lekte lite våldsamt med bror sin för 3 veckor sedan. Så klart klon blev lite trasig precis framtill. Kom lite blod &...
Svar
4
· Visningar
2 144
Senast: Josefiine
·
I
Hundhälsa Hej! Efter mycket Googlande utan nå bra resultat, så vänder jag mitt till buke :) Vart på frambenet sitter knäet på en hund? Kan...
Svar
5
· Visningar
16 223
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Min lilla shetland sheepdog har ju då börjat byta tänder nu, tyvärr verkar det som att en liten tand börjat växa på insidan av nedre...
Svar
5
· Visningar
1 903
Senast: Belethien
·
L
Hundhälsa Hej! Idag när jag skulle ut med hundarna så var de ca -10 och jag hann inte ens gå 200meter innan dem börja få kärlkramp av kylan i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 424
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa På söndag blir min gamling 13 ½ år och beslutet som måste komma en dag kommer allt närmare. Vi har börjat processen i familjen att komma...
2
Svar
33
· Visningar
6 687
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vår 2 åriga schäfertik har precis fått i sig en rå potatis, som hon lyckades roffa åt sig under tillagningen av gårdagens middag och...
Svar
10
· Visningar
17 745
Senast: Dorro
·
Hundhälsa Kan hundarna bli hårda i magen av råhudsben? Att de kan bli det av "äkta" ben vet jag, men hud? Sigge har bajsat extremt lite senaste...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Han är inne på operation nu och ska ta bort en snabbväxande knuta i ögonlocket :(. Han är full av knutor och knölar sedan innan och...
2
Svar
27
· Visningar
2 383
A
Hundhälsa http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8336845.ab :cry:
Svar
11
· Visningar
1 406
Senast: Mirre