Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Hundhälsa Letar efter ett bra glutenfritt hundfoder med hög protein halt och fett halt . Har ni erfarenhet av något bra märke , ett som dem är...
Svar
18
· Visningar
3 955
Hundhälsa Eftersom jag snart får hem min valp har jag börjat fixa och dona (tex bytt ut alla mattor mot tvättbara trasmattor;)), och maten är ju...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: vallhund
·
Hundhälsa SVT har tydligen köpt in ett nytt program. Jag vet inte med er, men det gör mig fly förbannad i alla fall. Att ta hemlösa hundar, ge...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Flixon
·
M
Hundhälsa Hej Jag och min sambo har en underbar westie hane på 6,5 år. Han är alltid pigg o jätteglad. Men enda sedan han var liten har han...
Svar
8
· Visningar
6 463
Senast: TantEster
·
R
Hundhälsa Jag har en nakenhund. han e 2 ½ år nu. Jag har hitills tvättan honom med babyshambo o baby olja. Det var uppfödarens rekomendationer...
Svar
1
· Visningar
1 600
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Jag hittade en spolmask i valpens bajs i morse (som för övrigt inte hade särskilt rolig konsistens med väldigt mycket slem i :crazy:)...
Svar
4
· Visningar
896
Hundhälsa Torrfoder alltså. Jag insåg att min lilla vovve käkar från samma säck sedan i somras/höstas vilket inte känns helt fräscht. Märker man...
Svar
7
· Visningar
10 534
Hundhälsa Sitter o luskar lite, tror jag vill byta foder... Var hos våra kompisar som har bröderna till Knasen o deras stora sket och fes så...
Svar
12
· Visningar
2 543
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hej! Har en hund som är överviktig. Och vill gärna få lite råd om hur ni andra har gjort för att få ner eran hund. Ja har en liten...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: Lokkur
·
Hundhälsa Har en welsh springer hane på två år. Sedan tre veckor tillbaka har jag fått hem ytterligare en hund, en kastrerad welsh på 2,5. De...
Svar
5
· Visningar
5 420
Senast: Satis
·
Hundhälsa Ja, det påståendet fick jag slåss mot i helgen. Och i ärlighetens namn, jag är ingen foderexpert, så jag visste inte riktigt vad...
2 3
Svar
57
· Visningar
17 678
Senast: annakg
·
Hundhälsa Valpen som jag har tingat äter idag något BARF liknande och uppfödaren är kunnig och intresserad av foderfrågor. Själv är jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 873
Senast: Rose
·
L
Hundhälsa Hejsan! Nu är det såhär att jag är lite fundersam över hur jag/vi ska göra med våran tik. Hon är nu bara 9 månader, har inte haft...
Svar
17
· Visningar
8 477
Senast: ljjossann
·
V
Hundhälsa Efter ett slagsmål blev min hunds öra trasigt och sytt. Förra gången hon skadade sig i örat var det jätte svårläkt och ville bara gå upp...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Vixten
·
Hundhälsa Jag passar en hund nu i 14 dagar som har ett konstigt beteende so jag misstänker inte är så bra. Tänker genast på hästar som antingen...
Svar
8
· Visningar
16 089
Senast: Sel
·
Hundhälsa ha precis skaffat mig en DDB tik på 4 år , som tyvärr ha blivit misskött , så hon är väldigt mager ... så ska byta foder på henne ...
Svar
6
· Visningar
955
Hundhälsa hej, för några dagar sedan togs hela klokapseln bort och halva pulpan på min hund då han skadat den... hos vet sa dom att han skulle ha...
Svar
5
· Visningar
3 333
Senast: CurlySue
·
Hundhälsa Usch vad jag är less på det här nu! Sigge har sen en tid tillbaka kliat sig en hel del, främst i rumpan men även lite på tassarna...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
17 876
Hundhälsa Funderar lite på hur mycket det går att påverka en hunds päls med foder alt. kosttillskott? Finns det några superduperbra universalmedel...
Svar
9
· Visningar
3 930
Senast: mkh
·
F
Hundhälsa Hej! Antar att detta är en sida mer för hästar men läst en massa inlägg rörande hundar likaså. Tänkte höra om någon har samma...
Svar
10
· Visningar
5 676
Senast: fridisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18