Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här är min lilla Berger des Pyrénées under en kort linförighet, vi har precis börjat med lydnadsträningen men hon tycker det är kul i...
Svar
6
· Visningar
779
Senast: pumah
·
K
Övr. Hund Jag var på Överskottslagret idag och hittade där en ihopfällbar canvasbur som var nästan gratis. Jättebra att ha med på utställningar så...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: glee
·
Övr. Hund Frågar åt en kompis vägnar. Hon har en strävhårig blandras som är fruktansvärt torr i hunden, eftersom jag själv inte har detta...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: thea
·
Övr. Hund Är det någon som fodrar med Magnussons Meat and Bisquit? Hur tycker ni det funkar? Jag har gått på reklamen med "svenskt kött osv" och...
2
Svar
31
· Visningar
4 535
Senast: Bismark
·
Övr. Hund Hej ja undrar hur mkt kan man låna ut en hane utan att slita på honom? Nu är de inte så att ja tänkt låna ut för fulla muggar men vill...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 363
Senast: Cämz
·
Övr. Hund Hon fastnade med en klo i tisdags så vi åkte in till veterinären och tog bort den. "Operationen" gick bra, de fick söva henne och ta...
Svar
6
· Visningar
1 057
M
Övr. Hund Hej! När man skaffar valp så är ju nästan kameran fastväxt i handen (var det för mig iaf) så kom igen och lägg in en länk här så alla...
2
Svar
26
· Visningar
2 207
Senast: Gupello
·
Övr. Hund Nu har vi lagt handpenning på våran underbara Tindra. :) Hon kommer om 13 dagar.. längtar såååå mycket! Börjar räkna ner dagarna. Hon...
Svar
14
· Visningar
1 462
D
Övr. Hund ta hänsyn till människors aggressiva hundar??? Jag var ute och red igår och plötsligt hör jag någon skrika på mig och säga till mig...
2
Svar
34
· Visningar
2 408
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Nudå.. Detta är första träningen sen före vintern. Mått dåligt i några månader (jäkla graviditet) Kommentera gärna vad jag gör...
2
Svar
26
· Visningar
1 968
Senast: Jolanta
·
M
Övr. Hund Okej, så här ligger det till. Min mamma har en 11 månaders beaglevalp. Han är super snäll och gosig, alla som ser honom smälter i...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Hyacinth
·
G
Övr. Hund Någon mer som ska dit och tävla?:bump: Eller titta för den delen. //Gilly
Svar
3
· Visningar
752
Senast: Gilly
·
X
Övr. Hund Jag här upprörd! Dessa jägare med deras jakthundar. De har hundarna står i en hundgård 95% av deras liv och ibland tas de ut när ägarna...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 411
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Har efter ett alldeles för långt uppehåll tagit upp lydnadsträningen igen. Sporren är en träningstävling på onsdag. Jag vet att momenten...
Svar
14
· Visningar
1 167
Senast: pumah
·
Övr. Hund Jag har precis varit ute på sista promenaden för idag. Utanför mötte vi en staffe vi aldrig sett förut, så vi stannar och pratar lite...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: EmelieK
·
S
Övr. Hund Vi var tvugna att åka akut till veterinären med våran hund imorse efter att hon har uppträtt väldigt konstigt ett par dagar..Det visade...
2
Svar
39
· Visningar
2 126
Senast: only me
·
A
Övr. Hund Hur viktigt är det att hunden har P1:orna när man ställer ut? Jag har fått höra att en del domare är inte så noga, medans andra domare...
2
Svar
30
· Visningar
8 721
Övr. Hund Min schäfer kan inte bajsa... Hon är helt stopp, men jag ser där bak att det är bajs, som hon inte får ut. Dessutom har hon ett sår...
2
Svar
21
· Visningar
6 610
Senast: horselove
·
Övr. Hund Har precis pratat med mina föräldrar. De har en 8-årig Bouvier-hane. När min mamma kom hem idag hade hunden bajsat inne. Lite lösare än...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund Ska köra pappa til flygplatsen imorn kl 05, och eftersom att det tar ett tag, så ska hunden med för ingen är hemma, och då är min fråga...
Svar
4
· Visningar
1 304
Senast: Sissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka