Min fina lilla hund

Sv: Min fina lilla hund

vad synd:(
hoppas operationen går bra!
jättefin hund.

Hoppas verkligen att operationen går bra.
Vet hur fruktansvärt det är med väntan och ovissheten.

Min hund som också hette Fanny fick cancer och dog förra året 11 år. På henne var det ingen ide att tänka på någon operation. Så du har i alla fall hoppet kvar att det ordnar sig.

Kram

Usch, nej vad ledsamt :( Håller tummarna att det går bra för den lilla skönheten!

Hur har det gått???
Hemskt att vänta och vänta,men jag håller alla mina fingrar och tår att det har gått bra!

Hon klarade sig inte...:cry: :cry: :cry:

Och nu känns allt bara så fruktansvärt tomt..Hon har liksom funnits här varje dag i 11 år, och mött en vid dörren när man har kommit hem, legat bredvid en när man har sett på tv..Och nu är hon bara..borta..Och jag saknar henne redan så himla himla mycket :cry: :cry: :cry:

Hon klarade sig inte...:cry: :cry: :cry:

Och nu känns allt bara så fruktansvärt tomt..Hon har liksom funnits här varje dag i 11 år, och mött en vid dörren när man har kommit hem, legat bredvid en när man har sett på tv..Och nu är hon bara..borta..Och jag saknar henne redan så himla himla mycket :cry: :cry: :cry:

åh herregud...stackars dig! :cry: *massa tröstkramar* ta vara på alla fina minnen o var glad över tiden ni fick tillsammans, ta den tid du behöver för att bearbeta detta...usch usch...vet inte vad jag ska säga mer :( *fler tröstkramar*

Så hemskt att det skulle sluta så. :( *tröstkramar*
Elva år år dock ett ganska långt hundliv, om man ska försöka se något positivt med det hela...

Nej så fruktansvärt :(

jag var till veterinären med min hund idag, tog plåtar på ryggen, diskbråck.. han får leva på medicin resten av livet men lever iallafall.. var orolig ett tag över att vet skulle säga att det var kört.. bara att ta bort.. :(

ska tända ett värmeljus för Fanny ikväll
candleNight.jpg

Tack, jätteskönt att så många bryr sig..!

Håller tummarna för din hund.

För nästan 1 år sedan 12 maj avlivade jag min rottis tik 11 år 11mån. Hon hade en stor tumör i magen. Det är en hög ålder på en hund
Lycka till

En stor kram till dig! Va otroligt fin hon var, Fanny...:love:

Hon fick iaf ett långt liv och hann förmodligen inte lida.
Men jag förstår att det är tungt att förlora henne. :(
Hon såg väldigt snäll ut...

Hon var världens mest godhjärtade hund :love: Livet är så orättvist ibland..

Tack allihop, jättehärligt att det finns så många omtänksamma människor som sagt..!

Åh, jag blir så ledsen när jag tänker på när vi tog med henne ner till havet och hon fick bada.... Hon var så lycklig... :cry:

rest in peace :love:

va fin hon var! :love:
det är så jobbigt när de en dag bara är borta! kommer ihåg när min lilla cavaliertik var tvungen att avlivas! jättejobbigt! :cry:

jag skickar en styrkekram!
Mvh Thea

Ja det är så tomt..! Jag saknar henne så mycket :cry: Det värsta är när man kommer hem, typ om man har varit i stallet. Hon brukade alltid möta en vid dörren och så, och nu när hon inte gör det är det så himla uppenbart att hon är borta :(

EQL: ja, det minns jag med :( Hon älskade ju att vara vid havet och bada och åka båt och så :cry:

Nej, va hemskt att hon inte klarade sig. Lider med dig men hon fick i alla fall ett långt och lyckligt hundliv.

Saknaden är så himla stark efter någon som under så många år funnits i ens närhet och varit en älskad familjemedlem. Händer fortfarande ofta att jag gråter för att saknaden är så stark efter min älskade Fanny. Vi har henne begravd hemma i trädgården hos mina föräldrar så hon alltid finns nära oss.

Tröstkramar i massor till dig!

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 122
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 783
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa ...som vår hund? "Kort" sammamfattning: Åker in med hunden till djursjukhuset och det visar sig vara akut livmoderinflammation och...
Svar
0
· Visningar
832
Senast: JosephineR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka