Videor, Isa lydnads moment.

Sv: Videor, Isa lydnads moment.

Jag måste säga att JAG tycker hon har en bra position, sen att hon inte tittar upp på mig hela tiden, det är sant! Lydnads människor, som jag har sett, går betydligt saktare än vad IPO gör.

:)

Jag måste säga att JAG tycker hon har en bra position, sen att hon inte tittar upp på mig hela tiden, det är sant! Lydnads människor, som jag har sett, går betydligt saktare än vad IPO gör.

det beror på lite vilken klass också. i 1:an och 2:an är det betydligt stelare och långsammare än i 3:an och elit. generellt alltså.

Jo, det kan jag hålla med om! Man lär sig ju att slappna av.. Jag är stel som en pinne, det vet jag! :rofl: På tävlingar är jag ännu värre, för då är jag nervös också! ;)

Elit programmet, där ser alla avlappnade ut, och det ser ut som om de har kul, inte som de i ettan, som ser ut som alla bara vill lägga sig ner å dö! :D

Positionen har jag inte ens nämnt. Inte sagt nåt om ditt temp men hunden drift är alldeles för dåligt.

Äh, vet inte vart jag fickd et ifrån! :) Jaja, jag får väl lära dig att gå strukureat, och du får lära mig att få upp driften! :idea:

Äh, vet inte vart jag fickd et ifrån! :) Jaja, jag får väl lära dig att gå strukureat, och du får lära mig att få upp driften! :idea:

Jg går strukturerat när jag går seriös lydnad men jag skrev att det var leklydnad. Men visst vi kan köra en helg så det är bara du kommer :idea:

Vi lär ska sitta i strupen på varandra innan slutet! :love:

Haha, ja, kanske när jag knystat ut lillskiten som ligger i magen... :D

Liknande trådar

Övr. Hund Vad tror ni är hon nåt ämne att satsa på eller får det bli IPO även med henne?
2
Svar
39
· Visningar
2 994
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund Det skulle vara jättekul om någon ville kommentera Birks utseende, hur han ser ut i kroppen, hullet, päls osv. Det går ju inte å gå...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund Jag startade en tråd i somras om att Birk verkade rädd för träden, han gick och kikade upp och hukade sig, med svansen lågt. Jag tog...
2
Svar
24
· Visningar
2 008
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Har gjort en film om vår lilla Jack Russel :love: Ellen f. 1999 Kommentera gärna! :D (Tyvärr blev kvalitén inte så bra :crazy:)
Svar
13
· Visningar
973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka