Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Måste ärligt säga att jag alltid tyckt att dessa på bild varit otroligt fula. Men jag såg en hund av denna ras IRL i fredags och jag såg...
Hundavel & Ras
Ok varför denna explosion av denna korsning? Beror det på vad jag tror att det blir trevliga hundar? Får de päls som ej fäller, klippning?
Hundavel & Ras
Vilka raser ingår i gruppen "kamphundar"?
Ibland går ju diskussioner om att man ska förbjuda "kamphundar" ( vilket är ett uttryck jag...
Hundavel & Ras
Nån som vet varför inte långhåriga schäfrar inte får reggas? alltså som jag fattat det så räknas dom som blandras, alltså dom får ingen...
Hundavel & Ras
Vi funderar lite på hund, bla Jack Russell. Nu har jag förstått att den rasen kan registreras både i SKK och JRTC. Vad är skillnaden och...
Hundavel & Ras
tjingeling,
Jag är helt insnöad på den engelska bulldogen och har beslutat mig för att besöka någon seriös uppfödare för att lära mig...
Hundavel & Ras
Först och främst, vad har hänt med hemsidan Schäferforum?!?:confused:
Sen då. Började fundera lite idag ang schäfrarna. Jag har ju en...
Hästnyheter Ingen aning. I mitt fall i Halland vilket var längesedan ansåg LS att jag hade ekonomisk verksamhet med mina 2 hästar och heltidsjobb på...
Hästnyheter Sociala medier har lett till omfattande förändringar av hästsporten; maktstrukturer har förskjutits och influencer-kulturen skapar ideal...
Skola & Jobb Ta upp det specifikt som ett problem, att det är så lågt i tak att man känner att man riskerar repressalier så fort man har feedback som...
Ekonomi & Juridik Ja det var konstigt, har alltid stående vatten på min platta under den delen av året det regnar mycket.
Själva grejen är ju att vatten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.