Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras En fråga enbart av nyfikenhet... Dvärgschnauzern ska ju vara hyfsat avvaktande mot främlingar, även om "min" uppfödare sa att det...
Svar
4
· Visningar
1 240
Hundavel & Ras Vad tycker ni om belgare? Vilken ras av dessa tycker ni är trevligast? För nackdelar med någon? Rassjukdomar att tänka på? 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 696
Senast: Vanillie
·
Hundavel & Ras Hej allihopa! Finns det någon på detta forum som har erfarenheter av denna rasen? Min familj har haft en hane som nu dog 13år...
Svar
6
· Visningar
3 454
Senast: Nizhoni
·
Hundavel & Ras Hej.. Jag har en dräktig tik, rottweiler/schäfer korsning är hon, hon flämtar mycket, är på dag 36. Är väldigt tjock redan och magen...
Svar
15
· Visningar
5 802
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Påstod "antiloop8" i en nu låst tråd. Vill ff ha källhänvisning till påståendet. 2
Svar
20
· Visningar
2 484
Senast: Jadzia
·
Hundavel & Ras Ja, det finns olika sätt att testa hundar. Och det är ännu mer intressant att se hur hundarna reagerar på vardagssaker... 2
Svar
21
· Visningar
2 291
Senast: YorkWann
·
T
Hundavel & Ras Ja har länge hundrat om ja får tävla me min blandrashund i aility e de någon här som har koll på de??
Svar
5
· Visningar
872
Senast: startpompe
·
Hundavel & Ras Jag måste bara få dela med mig att jag har ställt mig i valpkö på en parning som jag tror mycket på. Kullen är planerad att födas i...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Miao
·
E
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har nu bestämmt oss för att köpa en Långhårig Collie inge spec med färger elr så men bara den passar till allt och såvidare(... 18 19 20
Svar
381
· Visningar
23 926
Senast: skrocken
·
Hundavel & Ras Den 10/6 fick min tik fem (renrasiga) valpar, 4 hanar + 1 tik, alla svarta. :love: Valpningen gick bra, hon födde fem valpar på tre... 2
Svar
27
· Visningar
2 590
Senast: Lupin
·
Hundavel & Ras Funkar det? Aktivering ger man såklart ändå men hunden är ju avlad för jakt. 2
Svar
21
· Visningar
6 582
Senast: Camilla82
·
Hundavel & Ras Ja, går det? Har en Amstaffkille vars pappa är godkänd, men inte mamman. Kan han i sin tur bli godkänd för avel eller är det kört?
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Nixehen
·
Hundavel & Ras Tråden om att ha en jämte som sällskapshund har fått en hel del mothugg. Den enda erfarenheten jag har av "vanliga" jakthundar är en...
Svar
16
· Visningar
1 606
Senast: Långnos
·
Hundavel & Ras Nu är de små 12 dagar och har blivit dubbelt så tunga mot vad de vägde när de föddes.
Svar
10
· Visningar
1 401
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras funderade lite angående höglöpet. Min tik ska paras nu detta löp, för att ta reda på om hon är i höglöp så fick jag rådet att låta...
Svar
5
· Visningar
1 404
Hundavel & Ras Jag undrar bara varför valpen måste vara minst 8 veckor innan den får flytta? 2 3
Svar
41
· Visningar
3 485
Senast: sindy
·
S
Hundavel & Ras Måste bara få skriva om min upplevelse igår. Det var korning o exteriörbeskrivning på grannklubben. åkte dit för att titta på ett par...
Svar
4
· Visningar
1 649
Senast: skrocken
·
Hundavel & Ras :rofl: börjar med att ursäkta mig för min korta fråga som kanske anses väldigt rolig. Men jag har ingen aning och undrar. Om mamman är...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Mammadutt
·
Hundavel & Ras Jag sitter och funderar över vilken ras jag ska köpa i framtiden, och då jag tycker att flera av spaniel och retriver raser är...
Svar
9
· Visningar
2 149
Senast: squarepants
·
T
Hundavel & Ras Har under en tid nu letat efter en ras som passar mig och det närmaste jag kan komma är dvärgschnauzern. Den har verkligen allt som jag...
Svar
11
· Visningar
5 319
Senast: confetti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka