Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Pratade med en i mitt stall som har kommit fram till att familjen ska skaffa hund och inte vilken hund som helst utan en rottweiler och...
Hundavel & Ras
Hej! Sitter här o har lite tråkigt och tänkte jag lägger ut en bild på min hund så kan ni få gissa vilka 2 raser det är i han! :) Han är...
Hundavel & Ras
Nu har jag en stund över, och undrar därför vilken/vilka raser bukefolket rekommenderar till mig :laugh:
(Inga valpplaner de kommande...
Hundavel & Ras
Idag kom jag fram till hur otroligt okunnig jag är om andra hundrasers historia. Vart vänder man sig då om inte till buke? Tänkte om man...
Hundavel & Ras
Jag är väldigt sugen på att ta en kull valpar på min 2 åriga chihuahua tik, men samtidigt såklart rädd om tiken och man vet ju aldrig...
Hundavel & Ras
Ni hundexperter kanske kan hjälpa mig, för skojs skull? :p
Jag ska inte skaffa hund idag, men hoppas göra det om några år (om jag bor i...
Hundavel & Ras
Det är ju många som har sina hundar på avbetalning, och det har fått mig att undra hur det skulle fungera om en hund tvingas avlivas pga...
Hundavel & Ras
Hej. Jag ska snart ta hem min lilla valp, saken är den att mina föräldrar har tiken och det jag började fundera på var,
*Hur länge ska...
Hundavel & Ras Det är ju rätt stor skillnad på tex föl och hundvalpar. Du får 1 föl i taget, ett föl som sedan går med sin mamma i minst 6 månader och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.