Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras .....finns det någon här på Buke som har någon sådan? Min väninna får hem sin lille Julius i början på Augusti och det skulle vara...
Svar
1
· Visningar
993
Senast: paradiset
·
Hundavel & Ras Det är nästan så jag är sugen på att ta en av dem bara för att se vad det ska bli av det hela... :D *Länk borttagen av moderatorn*... 2
Svar
29
· Visningar
2 661
Senast: Rie
·
Hundavel & Ras På senaste tiden har jag mer och mer kommit på mig själv med att längta efter en hund. Jag är inte uppväxt med hundar och har ingen...
Svar
3
· Visningar
1 156
J
Hundavel & Ras Har väldigt mycket funderingar just nu och jag hoppas att iallafall någon orkar läsa igenom och ge sin åsikt på det hela. Jag har...
Svar
11
· Visningar
3 724
Senast: Josefinelandgren
·
Hundavel & Ras Att lägga upp en gissningstråd :banana: När kommer vovvan att valpa? Hur många blir det? Vilken fördelning? Bilder tagna idag...
Svar
12
· Visningar
1 169
Senast: Cattis_E
·
M
Hundavel & Ras Vi har en hund som heter Karin, hon är 3 år och är blandning mellan Rhodesian Rigdeback och Soft coated wheaten terrier :love: Min... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 984
L
Hundavel & Ras Jag har varit och hämtat en blandras valp för ca en vecka sen och allting går jättebra, han är 12 veckor , rumsren och för övrigt en...
Svar
5
· Visningar
1 761
Senast: Generalen
·
I
Hundavel & Ras Pratade med en i mitt stall som har kommit fram till att familjen ska skaffa hund och inte vilken hund som helst utan en rottweiler och...
Svar
14
· Visningar
1 901
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Hej! Sitter här o har lite tråkigt och tänkte jag lägger ut en bild på min hund så kan ni få gissa vilka 2 raser det är i han! :) Han är... 2
Svar
22
· Visningar
2 246
Senast: Ireland
·
Hundavel & Ras Nu har jag en stund över, och undrar därför vilken/vilka raser bukefolket rekommenderar till mig :laugh: (Inga valpplaner de kommande...
Svar
15
· Visningar
1 283
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Hej!! Jag har total förälskat mig i dessa hundar:love: och har funderingar på att köpa en till våren. Behöver dock lite råd från er...
Svar
5
· Visningar
1 584
Senast: Miao
·
Hundavel & Ras Idag kom jag fram till hur otroligt okunnig jag är om andra hundrasers historia. Vart vänder man sig då om inte till buke? Tänkte om man... 2
Svar
23
· Visningar
2 618
Senast: Mysgrisen
·
D
Hundavel & Ras Jag är väldigt sugen på att ta en kull valpar på min 2 åriga chihuahua tik, men samtidigt såklart rädd om tiken och man vet ju aldrig... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 897
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Ni hundexperter kanske kan hjälpa mig, för skojs skull? :p Jag ska inte skaffa hund idag, men hoppas göra det om några år (om jag bor i...
Svar
17
· Visningar
1 198
Hundavel & Ras Ja inte tjuvkika i min andra tråd =) Först långhårig med klippt nos Sedan klippte vi lite till så det blev en terrier...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Rie
·
Hundavel & Ras Det är ju många som har sina hundar på avbetalning, och det har fått mig att undra hur det skulle fungera om en hund tvingas avlivas pga...
Svar
11
· Visningar
1 072
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Mkt bra detta tycker jag, fastän jag inte har några raser som är utsatta för det.
Svar
9
· Visningar
1 398
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras senario: min vän var hundvakt åt en chihuahua som löper och lämnats dit just därför. hennes väninna kommer dit som vanligt helt...
Svar
17
· Visningar
1 856
Senast: mylisen
·
Hundavel & Ras Har en släkting till mig som är väldigt sugen på att skaffa en Beagel. Mestadels för att de gillar storleken och utseendet på just... 2
Svar
20
· Visningar
3 342
Senast: AnnaJL
·
G
Hundavel & Ras Hej. Jag ska snart ta hem min lilla valp, saken är den att mina föräldrar har tiken och det jag började fundera på var, *Hur länge ska...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: aljan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka