Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Hejsan alla!
Nu har jag vart innaktiv ett tag men den 6 Juni kom Kaxas valpar till världen så jag tänkte gå in här och skryta lite över...
Hundavel & Ras
Ja nu måste jag bara få veta om det är någon som vet varför collie hundar väldigt ofta gnager med sina tänder på ens tröja tex.. detta...
Hundavel & Ras
Jag ska förmodligen skaffa en hund nästa år om allt går som det är tänkt. Jag har haft en blandras rottis/dobberman som jag fick ta bort...
Hundavel & Ras
Hej undrar om någon här äger/ har ägt en malinois någon gång?
Hur var dem mot andra människor?
Vad användes den till? sällskap, lydnad...
Hundavel & Ras
Är det någon bukare här som är insatt i denna hundras? Jag vill veta hur hundrasen är: har ni träffat en sån? Äger ni en sån? Hur var...
Hundavel & Ras Det är ju rätt stor skillnad på tex föl och hundvalpar. Du får 1 föl i taget, ett föl som sedan går med sin mamma i minst 6 månader och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.