Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras En bekant, eller inte bekant, men en jag känner umgås med en, som jag inte förstår mig på. Hon har en hund, pappan är jack russel...
Svar
14
· Visningar
1 682
Senast: Alexandra_W
·
Hundavel & Ras Jag brukar vara rätt haj på raser, men idag gick jag bet. Hunden ifråga är cremefärgad, och i mångt och mycket väldigt lik vissa...
Svar
17
· Visningar
8 828
Senast: Gabbi
·
D
Hundavel & Ras Hejsan alla! Nu har jag vart innaktiv ett tag men den 6 Juni kom Kaxas valpar till världen så jag tänkte gå in här och skryta lite över...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: DuploBit
·
Hundavel & Ras Var på studentfirande idag, kom såklart in på ämnet hund :D , en tjej vid bordet hade precis tingat en valp, frågade vad det var för...
Svar
17
· Visningar
1 623
Senast: gunhild
·
T
Hundavel & Ras Ja nu måste jag bara få veta om det är någon som vet varför collie hundar väldigt ofta gnager med sina tänder på ens tröja tex.. detta...
Svar
9
· Visningar
1 244
Senast: Kicki_83
·
Hundavel & Ras Hej. Vi är precis i hundköparplaner och har fastnat för rasen Landseer. Enlilgt rasstandard och vad vi har kunnat hitta på nätet...
Svar
10
· Visningar
16 295
Senast: Casper
·
Y
Hundavel & Ras Jag ska förmodligen skaffa en hund nästa år om allt går som det är tänkt. Jag har haft en blandras rottis/dobberman som jag fick ta bort...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: Lady_A
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Jag fick precis veta att min Bullterrier hane kommer från Bodil Granberg (från Bodils minicirkus) :crazy: och jag skulle gärna...
Svar
4
· Visningar
1 939
Senast: lillebill
·
T
Hundavel & Ras Hej Har länge gått och funderat på att skaffa hund men har haft svårt att bestämma mig för en ras. Det jag är ute efter i hund är... 2
Svar
30
· Visningar
2 566
I
Hundavel & Ras Hej, Har länge letat efter en anatolisk herdehund att köpa men det verkar inte finnas några till salu i Sverige... vet någon här hur...
Svar
8
· Visningar
8 493
Senast: MrsScabtree
·
Hundavel & Ras Hur ser ni på att köpa en hund som inte är reggad? Vad är det första ni skulle tänka/fundera på? Är det fel av mig att köpa en hund...
Svar
6
· Visningar
1 278
Senast: Donnatello
·
Hundavel & Ras Kära bukefalister! Här kommer jag med en liten fråga till er: Jag har just nu en Dvärgschnauzerkille på 11 år och är helt... 2
Svar
21
· Visningar
3 466
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras I det hela är jag jätte nöjd med Quintanas insats! Frågor och disskusioner om resultat tas gärna emot. Vilken siffra är viktigt för... 2
Svar
20
· Visningar
1 702
Senast: Aliide
·
A
Hundavel & Ras Hej undrar om någon här äger/ har ägt en malinois någon gång? Hur var dem mot andra människor? Vad användes den till? sällskap, lydnad...
Svar
19
· Visningar
3 129
Senast: Aliide
·
J
Hundavel & Ras Tycker inte det är så mycket finska trådar här, därför öppnar jag en:) Bilder på era finska lapphundar, lite allmänt om era hundar ... 2 3
Svar
41
· Visningar
8 363
Senast: Jullis
·
Hundavel & Ras Nu är det så att min bror funderar på en hund och jag undrar hur det ses på det hela om jag, i början, sköter korrespondensen med...
Svar
16
· Visningar
1 479
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras Hur viktig är stamtavlan egentligen? Det är väl ett slags "kvitto" på vad det är man får så känns det oseriöst att köpa hund utan...
Svar
8
· Visningar
3 454
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Finns det något motsvarande hunddata i Storbritannien som jag kan kolla på? Gärna där man får en överblick över hela raser, och inte...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: virus
·
Hundavel & Ras Ja, hur ser man på MH som verktyg i aveln i uppfödarkretsar? Det gäller ju främst uppfödare av bruksraser, eftersom det bara är ett... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 631
Senast: Solis
·
Hundavel & Ras Är det någon bukare här som är insatt i denna hundras? Jag vill veta hur hundrasen är: har ni träffat en sån? Äger ni en sån? Hur var... 2
Svar
20
· Visningar
14 383
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka