Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Hundavel & Ras Om nått år eller två borde det vara tid för mig med en till vove och jag vill redan nu börja kika lite på vilken ras det blir, så jag...
Svar
7
· Visningar
1 107
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hur vanligt är det med dåliga rasstandarder? Med det menar jag: rasstandarder som egentligen inte säger ett dyft om hur hunden ska se... 2
Svar
21
· Visningar
2 894
Senast: Vaccan
·
U
Hundavel & Ras Även jag behöver lite tips och råd angående hund val... Flatten vi har börjar bli lite till åren så tankarna på en till hund har...
Svar
19
· Visningar
1 397
Senast: Ainon
·
L
Hundavel & Ras verkar vara en bra hund vad tycker ni erfarenheter? 2 3
Svar
51
· Visningar
8 603
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Det skrevs i tråden "min hund har parat sig" ang antal kullar, att seriösa inte tar mer än tre kullar osv, men hur är det då med hanar...
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: Generalen
·
Hundavel & Ras Visst är de 'Grannfejden' damen? Här 2
Svar
34
· Visningar
3 541
Senast: DeliriumTrigger
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag var och hälsade på hos en kompis idag och min papillontik parade sig med hennes chihuahuahane. Detta var givetvis inte planerat, jag... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
16 101
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras får hem min valp nästa vecka och vill hitta en bra försäkring, gärna hyfsat billig med.. har en dvärgpinscher.. har ni tips på...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Zqathan
·
Hundavel & Ras Kan ni hjalpa mig? Jag traffade pa de har urgulliga pojkarna for ett par veckor sedan och skulle garna vilja veta vad for ras de ar?
Svar
5
· Visningar
4 954
Senast: squarepants
·
Hundavel & Ras Häromdagen ringde det en dam å talade om att pappan i min hunds stamtavla inte e pappa till min hund! Uppfödaren har skrivit en annan... 2
Svar
25
· Visningar
2 575
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Det verkar vara en del bukefalister som har kineser, och då jag själv tänkt skaffa en får ni gärna berätta om era erfarenheter av rasen...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: gadriel
·
Hundavel & Ras Hoppas jag i alla fall! Tempen har sjunkit mycket, och min lilla tjej tar det lugnt nu. Förhoppningsvis har jag minst 7-8 st söta... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 243
Senast: rider
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo har en blandis hane på 2 år (Labrador/Rhodesian ridgeback). Och funderar nu på att skaffa en till. Är väldigt...
Svar
5
· Visningar
3 137
Senast: Smulis
·
Hundavel & Ras ...dvs figgat på ett vanligt Mh :) Idag var det uppfödarMH för rottweiler, och de rottisar jag figgat på innan har jag blivit ganska...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: MrsScabtree
·
Hundavel & Ras chocolate and tan? Eller vilka hundraser som finns i sverige ska/kan förekomma i chocolate and tan? 2
Svar
21
· Visningar
2 223
Senast: squarepants
·
N
Hundavel & Ras Jag har en snart 3 årig dvärgschnauzertik (S&P) som jag planerar att ta valpar på nu. Hon är ögonlyst, röntgad och undersökt av... 2
Svar
31
· Visningar
6 527
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Jag är rätt kass på det här med avel, men har ett stort intresse för genetik överlag. Något som jag förstått är rätt vanligt i... 2
Svar
32
· Visningar
10 939
Senast: Ylvahedin
·
Hundavel & Ras Har inte riktigt förstått hur uppdelningen mellan dvärg och "normalstor" pincher är. Har de liknande temperament, är det stora...
Svar
3
· Visningar
1 573
Senast: attempt
·
T
Hundavel & Ras Jag har mer och mer funderat på om DSG är min nästa hundras. En bekant till mig påstod att DSG var som en pinscher. Så, ni som har...
Svar
12
· Visningar
2 891
Senast: Bork
·
Hundavel & Ras Sitter och slökollar på blocket på min lediga dag och hittar annons på valpar som är: mamma är korsning pudel och tax och pappan är... 2
Svar
32
· Visningar
2 763
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka