Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Hundavel & Ras Hej! Är det någon som vet om det är någon risk med att plegga en hund samma dag som den ska paras? Min hane är bokad för ett litet...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: vallhund
·
N
Hundavel & Ras Jag har en dvärgschnauzertik (salt & peppar) på snart 3 år som jag vill ta valpar på. Hon har ögonlysta och meriterade föräldrar och...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: falukorw
·
Hundavel & Ras Nu har jag en fundering igen!:D;) Vad är det som gör en spets till en spets och en terrier till en terrier, Tibetansk terrier e ju... 2
Svar
24
· Visningar
3 203
Senast: Kimz0r
·
Hundavel & Ras Den som är gråare ser ju nästan konstgjord ut:crazy: http://www.blocket.se/vi/21316000.htm?ca=13_s
Svar
6
· Visningar
1 605
Senast: Scandi
·
Hundavel & Ras Är det någon som ska ställa ut i skövde eller Larv här, mer än jag? Jag ska ställa ut min Douglas för första gången. Ska bli...
Svar
7
· Visningar
967
Senast: *tove*
·
Hundavel & Ras Jag träffade en person med shizu (öhm, stavning?) igår som berättade att man försäkringen inte täcker deras hud och ögon för att de har... 2
Svar
24
· Visningar
1 922
Senast: Zqathan
·
B
Hundavel & Ras Imorse kom de! Tre stycken ursöta dvärgpincher-valpar! :love: Tiken värkar började klockan fem, vid fem över halv sex kommer första... 2
Svar
25
· Visningar
1 847
Senast: Breakdown
·
L
Hundavel & Ras Min syster ska köpa sin första hund, en schäfervalp. Jag personligen tror inte att det är rätt hundras för henne då jag har uppfattat...
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: Zqathan
·
Hundavel & Ras (och ni med mindre/större varianter av dessa tyska spetsar).. Jag vill se massa bilder på era! Finns ju en massa andra trådar som är...
Svar
1
· Visningar
923
Senast: aneeette
·
Hundavel & Ras (Jag är verkligen inte insatt i svensk avel, så jag ber om ursäkt om frågorna är dumma.) Finns det några bestämmelser av prov (hälso... 2
Svar
22
· Visningar
2 349
·
Hundavel & Ras Nu alla ni som grinar över de som tar sig vatten över huvudet, här har ni er chans att stämma vatten i bäcken lr vad det heter ;)... 2
Svar
22
· Visningar
2 049
·
Hundavel & Ras Någon som har erfarenheter av rasen, bra som dåliga? Jag har blivit väldigt förtjust i rasen men inte träffat någon "live". Allt jag...
Svar
8
· Visningar
1 506
Senast: gadriel
·
D
Hundavel & Ras Har länge velat skaffa mig en dobermann men har en del jag måste få svar på innan ja kan bestämma mig helt. Hur är dem mot andra...
Svar
9
· Visningar
2 264
Senast: Galathea
·
Hundavel & Ras Om man parar sin tik 2 gånger under löpet, ska man då räkna 63 dygn från första eller andra parningen?
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Breakdown
·
M
Hundavel & Ras Någon med erfarenhet från Shih tzu (eller annan liten hund)? Jag går i tankarna att skaffa mig en shih tzu, jag har tiden som behövs... 2
Svar
28
· Visningar
11 281
Senast: Generalen
·
W
Hundavel & Ras Hur vet man skillnaden? Är det stammen man får kolla?
Svar
7
· Visningar
2 618
Senast: AnnaJL
·
  • Låst
Hundavel & Ras Nu slänger jag ut en vild chansning, för det var LÄNGE sedan jag köpte min GordonSetter Aeris J B Athos från Aeris kennel i Malmberget...
Svar
1
· Visningar
1 798
Senast: lillebill
·
F
Hundavel & Ras Våran han hund "Tequila" vill bli pappa. han är nästan 2 år gammal och är jätte trevlig och vet hur man ska charma en tjej :) han är...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: Flo-Jo
·
Hundavel & Ras Har sökt lite på google men jag hittar så dåligt., I vilketfall, hunden ser precis ut som en Whippet men den är mycket mindre, nån...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: Eve
·
R
Hundavel & Ras Hej! Jag har länge velat ha en egen hund, men det har aldrig funnits tillfälle tyvärr. Nu ska jag snart flytta hemifrån och skulle... 2
Svar
22
· Visningar
2 105
Senast: LadyFrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka