Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Hundavel & Ras Jag har en tik från kennel Dewmist, skulle vara kul om man hittade någon som har någon därifrån eller från kennel silversign =) Även...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Liiindus
·
Ï
Hundavel & Ras Jag och min sambo ska hämta vår första gemensamma hund den 1 maj. När vi skulle bestämma oss för ras var jag mest inne på någon...
Svar
13
· Visningar
2 827
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Sitter och lusläser lite annonser i brist på annat,och det är ju bara lite för roligt ibland... Nu kan man köpa ÄKTA blandrasvalpar...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: Ambra
·
Hundavel & Ras Pratade med en jag känner om en tik som är väldigt svårparad. Hon leker och viker svansen, men när det gäller så lägger hon sig på rygg...
Svar
13
· Visningar
7 311
Hundavel & Ras Är ni inte livrädda att de ska bli dödade av någon hund? Över huvud taget skulle jag var hemskt rädd om jag hade en hund på under 10... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 745
Senast: kicki71
·
Hundavel & Ras Börjar fundera på om jag ska ha en hund till kanske... Min "lillkille" är två nu och om något halvår sådär kan det nog kännas som att... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 854
Senast: Diplomaten
·
M
Hundavel & Ras Hejsan! Det här är mitt första inlägg på detta forum. En kväll när jag var 5 år kom min pappa hem med en jättefin och go hund... 2
Svar
28
· Visningar
9 514
Senast: Mimi
·
Hundavel & Ras Tredje gången gillt som jag köper hund. Har haft en westie (jättelänge sedan och första hund) från en oseriös kennel. Hade tur att få...
Svar
5
· Visningar
1 235
Hundavel & Ras I eftermiddags började tiken som min hane parat valpa, det är alltså rhodesian ridgebacks vi talar om ! I detta nu har hon fått 1 tik...
Svar
15
· Visningar
1 294
Senast: corno79
·
L
Hundavel & Ras nu har jag och min sambo blivit ägare till en welshare =) en snygg kille på 3 år. så i maj blir de jakt kurs och viltspår så fort...
Svar
16
· Visningar
3 641
Senast: virus
·
Hundavel & Ras Heej, Bella kommer nu på lördag gå in i 6 veckan och vi var på ultraljud med henne igår då jag vill veta om hon är med valpar eller...
Svar
12
· Visningar
1 697
Hundavel & Ras I stan ska man ha en liten hund och på landet eller i ett litet samhälle en stor hund, verkar det som. Jag hör lite då och nu folk som...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: _karlsson_
·
E
Hundavel & Ras Valp 1. mor: tibetansk spaniel/lhasa apso far: chihuahua/dvärgpinscher Valp 2. mor: tibetansk spanielkorsning far: 75% cocker spaniel...
Svar
17
· Visningar
2 064
Senast: _eeky_
·
Hundavel & Ras Hur vanligt är det att valpar säljs utan att ha avmaskats, vaccinerats och besiktigats? Vad säger ni, är det Ok att köpa valp utan... 2
Svar
26
· Visningar
4 300
Senast: stintans
·
C
Hundavel & Ras hejsan svejsan Jag och min kille funderar skarpt på att skaffa oss en liten hundvalp, en dalmatin. Vi bor i stan i en lägenhet och är... 2
Svar
32
· Visningar
13 118
Senast: Saraisabell
·
Hundavel & Ras Jag satt och funderade på vad det är för psykologiska mekanismer som får en del (hundokunniga) människor att argumentera för att...
Svar
13
· Visningar
1 191
P
Hundavel & Ras Någon med erfarenhet av denna ras som vill berätta? Hur funkar den som familje-, sällskaps-, vakt- och gårdshund? Tack! :)
Svar
1
· Visningar
899
Senast: nybörjare
·
T
Hundavel & Ras Har länge funderat på att skaffa en dansk svensk gårdshund. Skulle uppskatta lite svar från er som har erfarenhet av rasen. -hur...
Svar
4
· Visningar
5 156
Senast: caos
·
J
Hundavel & Ras Jag och två bekanta som också är hundägare, hade idag en diskussion uppe angående schäfrar. Jag har alltid tyckt om schäfrar och har... 2
Svar
23
· Visningar
2 308
Senast: Torktumlare
·
A
Hundavel & Ras För några veckorsen löpte min Rottweiler tik på 10månader för första gången. Min andra hund som är en okastrerad Drever/tax hane på 6år...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: Amelia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka