Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Hundavel & Ras Hej buke! Nu tar jag mod till mig och startar ännu en tråkig "hjälp-mig"-tråd. Men jag vet att ni är pålästa och duktiga så jag hoppas... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 159
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Vet att det finns iaf en shiba ägare här, finns det fler? Vad har buke fått för intryck av Shiba?
Svar
10
· Visningar
2 080
Senast: falukorw
·
M
Hundavel & Ras Hej! Jag undrar om här är någon som har en cane corso och vill berätta lite om den rasen? Jag har tidigare haft en boxer (som jag...
Svar
5
· Visningar
1 743
Senast: Wassego
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om att para en blandis? Är det ok? Eller är det bäst att låta bli? Min tjej är 3år frisk, vacker, snäll och mycket... 26 27 28
Svar
540
· Visningar
33 897
Senast: stintans
·
Hundavel & Ras Funderar fram och tillbaka på hundras men det känns inte som vi hittar någon för oss. Vi har whippet nu men vill ha en hund som håller... 2
Svar
30
· Visningar
2 555
Senast: Kalinsi
·
E
Hundavel & Ras Jag behöver verkligen hjälp, letat både här och på andra sidor men får inte riktigt min tröga hjärnma att fatta allt... Har nyligen...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Lenis
·
N
Hundavel & Ras Hej, jag är en 15 årig tjej som har tjatat på mina föräldrar om hund hur länge som helst. De älskar också hundar, men de anser att de...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Generalen
·
B
Hundavel & Ras Skulle vilja ha lite råd o tips! Det är så att jag o min sambo börjar bli sugna på att skaffa hund i framtiden igen. Vi har båda haft...
Svar
10
· Visningar
3 537
Senast: belsebub3
·
Hundavel & Ras jag är lite nyfiken på saluki och whippet, hur de är i temprametet och sättet m.m gärna massor av bilder:p
Svar
4
· Visningar
1 219
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras För ganska länge sedan diskuterades det färger på dobermannar resultatet blev blåa, vita och en massa flera färger. Har inte vart här... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 130
Senast: Modig_Korn
·
D
Hundavel & Ras Vi funderar på att skaffa hund. Mest för att aktivera min 10åriga bror som tycker alldeles för mycket om tevespel. Min mamma har... 2
Svar
31
· Visningar
2 920
Senast: stintans
·
Hundavel & Ras Har precis fått upp ögonen för riesenschnauzer, och vill grna veta lite mer om denna ras. Ni får gärna berätta om era hundar, visa...
Svar
19
· Visningar
4 740
Senast: movi
·
Hundavel & Ras ...ur SKK om ens hanne betäcker icke renrasig tik? För i så fall skull ejag bli sur om tikägaren annonserade ut vilken hanne som är...
Svar
15
· Visningar
1 595
Senast: hop
·
Hundavel & Ras Nå, vad gör ni med era DP? är de korkade eller tävlar ni lätt lydnad/agility/spår what ever med dem...? Nu vill jag veta. Sanningens...
Svar
9
· Visningar
1 227
Hundavel & Ras Jag var i mitt barndomshem och hittade min gamla hundbok. Boken är från 1982 och är spännande av så många anledningar. Detta är alltså...
Svar
17
· Visningar
1 602
·
Hundavel & Ras Nu börjar jag faktiskt att undra... Alla raser verkar ju dras med vissa hälsoproblem - men exakt hur vanliga är dessa problem...
Svar
15
· Visningar
5 129
·
Hundavel & Ras Förstår om ni kanske är trötta på såna här trådar. Men det är så att jag och farsgubben funderar på att skaffa gemensam hund inom en...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: DeCloe
·
Hundavel & Ras -"Valparna har 10% Rottweiler i sig eftersom pappan är 80% Dobermann och 20% Rottweiler, men mamman är helt renrasig. Enligt... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 242
Senast: Lazio
·
Hundavel & Ras Ja det är inte jag som vill skaffa hund utan kompisen! Och jag har ingen aning om vilken hund jag ska rekommendera henne egentligen...
Svar
1
· Visningar
733
Hundavel & Ras Vi har setat och diskuterat olika raser ett tag nu,än så länge är det inte läge än att leta hund,men i framtiden. Har nu en blandras... 2
Svar
37
· Visningar
4 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka