Rätt ras- tråd, igeeeeen...

Sv: Rätt ras- tråd, igeeeeen...

Alltid trist när ens inlägg bara försvinner! Tack så mkt för att du orkade skriva igen :) Om du har ngt bra förslag på kennel osv sidor där man kan läsa mer får du gärna pma!

Sv: Rätt ras- tråd, igeeeeen...

Är det så?
Då har jag nog träffat icke-rastypiska individer, för på min klubb är det två stycken som tävlar lydnad upp till elit, och en av dem tränar agility hyffsat framgångsrikt samt en som tävlar bruks med bra resultat.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 006
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 710
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Jag och min pojkvän går i tankar att skaffa hund. Men vi känner oss helt vilse i djungeln av hundraser. Vad gäller storlek på hunden så...
Svar
10
· Visningar
1 531
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Vi tog bort vår hund för 6 månader sedan av hälsoskäl. Nu har den tuffaste sorgen lagt sig och vi funderar lite på att berika familjen... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
18 683
Senast: Fisherling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka