Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alltid trist när ens inlägg bara försvinner! Tack så mkt för att du orkade skriva igen Om du har ngt bra förslag på kennel osv sidor där man kan läsa mer får du gärna pma!
Är det så?
Då har jag nog träffat icke-rastypiska individer, för på min klubb är det två stycken som tävlar lydnad upp till elit, och en av dem tränar agility hyffsat framgångsrikt samt en som tävlar bruks med bra resultat.
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hundavel & Ras
Jag och min pojkvän går i tankar att skaffa hund. Men vi känner oss helt vilse i djungeln av hundraser. Vad gäller storlek på hunden så...
Hundavel & Ras
Vi tog bort vår hund för 6 månader sedan av hälsoskäl. Nu har den tuffaste sorgen lagt sig och vi funderar lite på att berika familjen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.