Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Ja det handlar alltså inte om hundslagsmål utan om rasval. Skrev i en tidigare tråd att vi letar hund och fick en del funderingar kring...
Hundavel & Ras
Nu har lilla golvmoppen varit på date med en stilig hane, så nu är det en nervös matte som går här och väntar på de första tecknen på om...
Hundavel & Ras
Om ni hade en fullt frisk goldentik, OK på höfter, armbågar och ögonlyst, dock ej mentaltestad och dessutom 6 år, skulle ni para om hon...
Hundavel & Ras
Var på en utställning med Totte förra helgen och träffade då en kvinna som driver en seriös kennel som blev mycket intresserad av honom...
Hundavel & Ras
Jag har egen häst verksamhet och jag funderar på att köpa hund men vilken ras? Är det någon här inne som har hund och är mesta dels i...
Hundavel & Ras
Jag tog mod till mej och ringde en kennel igår som föder upp Dogo Canario :laugh: För nu blir det hund igen! Har vart helt utan sen min...
Kropp & Själ Om du har långt hår och vill ha en lockig hästsvans är ju den enklaste metoden att bara duscha dagen innan och fläta håret (en på varje...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.