Nu är det snart dags..

Sv: Nu är det snart dags..

Benni-barnbarn eller Bebe-barnbarn? ;)
Eller kanske Bebe-barnbarn/Benni-barn i ett!

Haha.

Då kanske det blir bra med en 25% linjeavel så får du alla du tycker om i en hund :angel:

Haha. Han är underbar den lilla killen, otroligt lik sin pappa redan nu! Samma roliga teckning på magen, och lika vild :angel:

Bonusbild på lilla Aldon:
Valpar%20030.jpg

Jag kan ta lillkillen utan svans. Han behöver inte svansen hos mig, jag ska bara goooooosa med honom ändå :love::love:

Skämt å sido, grattis till valparna! De är bedårande :)

Tack för alla grattis! :)

Dom utvecklas till små heffaklumpar här hemma, och väger redan runt 800 g allihopa, 4 dagar gamla :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24... 2
Svar
28
· Visningar
4 177
Senast: Raderad medlem 94602
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på... 2
Svar
26
· Visningar
4 586
Senast: Kirie
·
F
Övr. Hund Anonymt nick.... Känner att jag sitter i en riktig rävsax och orkar inte bli dömd just nu så var snälla i era kommentarer tack... 2
Svar
24
· Visningar
3 026
Senast: Frukten
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 996
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka