Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Jag har räknat lite på om man tjänar någonting på hunduppfödning. Många säger att man inte gör det? :confused: Själv vill jag satsa på...
Hundavel & Ras
Jag har sett en hund som jag tyckte var trevlig men vet inte vilken ras det är. kanske kan någon snäll person här hjälpa mig?!
Den ser...
Hundavel & Ras
Sitter här och funderar litegrann. Min snutta har nu kaskadkräkts igen. Denna gången vitt slem. Så det är bara att inse känns det som...
Hundavel & Ras
Hej undrar vilka stam eran rottis har och vad för stam tilltalar er. Jag och sambon har nu äntligen bestämt oss för att det blir en go...
Hundavel & Ras
Jag har en hund som har en importerad mamma. Kan någon adresser till franska och tyska "SKK" så jag kan söka information om syskon och...
Hundavel & Ras
Den här rasen är rätt så sällsyn. Hittar den aldrig i tidningar, knappt någon valpannonser o.s.v. Men den är otroligt fin och jag tycker...
Hundavel & Ras
Min nästa hund ska med största sannolikhet bli en isländsk fårhund, då jag är fast med spetsar:love:, men ändå vill ha en relativt förig...
Hundavel & Ras
Köpte i söndags en hund, men har lite frågor, kan man få fram nytt pass? Förra ägaren hade haft honom utlånad på foder och hon som hade...
Hundavel & Ras
Blev inspirerad av apocalypsze rasväljartråd så jag skapar en egen. Hoppas det är ok. Vore roligt att höra vad ni skulle tycka passar...
Hundavel & Ras
Jag söker namnet på en ras jag vill lära mig mer om. Den ser ut som en dvärgschäfer/lapsk vallhund ungefär och är någon slags vallare på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.