Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Hundavel & Ras Jag har räknat lite på om man tjänar någonting på hunduppfödning. Många säger att man inte gör det? :confused: Själv vill jag satsa på... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 600
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Nu har de växt och börjar bli väldans aktiva, tuggar, biter på vad de kommer över, varandra och mina fötter :crazy:
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: Winni
·
I
Hundavel & Ras Jag har sett en hund som jag tyckte var trevlig men vet inte vilken ras det är. kanske kan någon snäll person här hjälpa mig?! Den ser...
Svar
16
· Visningar
1 653
Senast: ikaros227
·
Hundavel & Ras Är nyfiken på vad bukefolket har för erfarenheter av rasen? Har läst det som står på rasklubbens sida, rasspecialen i hundsport och...
Svar
6
· Visningar
1 665
Senast: Turali
·
Hundavel & Ras Är det samma med Labbar som med Golden? Där finns det ju Jaktgolden o utsgolden.. är det samma hos Labben? asså JaktLabbe o...
Svar
9
· Visningar
1 732
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Sitter här och funderar litegrann. Min snutta har nu kaskadkräkts igen. Denna gången vitt slem. Så det är bara att inse känns det som... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 932
Senast: Rouge
·
Hundavel & Ras Hej undrar vilka stam eran rottis har och vad för stam tilltalar er. Jag och sambon har nu äntligen bestämt oss för att det blir en go...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Jag har en hund som har en importerad mamma. Kan någon adresser till franska och tyska "SKK" så jag kan söka information om syskon och...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej, funderar att skaffa hund. Fast vi är ganska osäkra på ras eftersom det finns allergi i vår familj. Det finns ju nakenhundar...
Svar
16
· Visningar
6 802
Senast: Elina8
·
M
Hundavel & Ras Ja vad tror ni det blir för hund av den blandningen? Om inte jag har helt fel så är väl en dalmatiner en väldigt aktiv hund...
Svar
8
· Visningar
1 399
Senast: Maadaa
·
Hundavel & Ras Den här rasen är rätt så sällsyn. Hittar den aldrig i tidningar, knappt någon valpannonser o.s.v. Men den är otroligt fin och jag tycker... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 526
Senast: Tibra
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vilka raser tror ni finns i den här 2-åriga tiken? Vi har fått veta två av raserna, men tvekar och tror det kan...
Svar
16
· Visningar
1 553
Hundavel & Ras Med anledning av en ohängd boxervalp i detta forumet (skall inte säga vilken! :angel: ) så kom jag att fundera på om ni alla här har... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 055
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Min nästa hund ska med största sannolikhet bli en isländsk fårhund, då jag är fast med spetsar:love:, men ändå vill ha en relativt förig...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Ska skaffa hund om något år, så fort jag har ett jobb som gör det möjligt att ha hund. Vill träna: Lydnad Agility Spår/sök men... 2
Svar
31
· Visningar
2 640
Senast: Boerperd
·
Hundavel & Ras Köpte i söndags en hund, men har lite frågor, kan man få fram nytt pass? Förra ägaren hade haft honom utlånad på foder och hon som hade...
Svar
6
· Visningar
1 536
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Hallå, jag skulle behöva lite råd angående en kommande valptransport. Jag ska åka och hämta en 10v valp nere på kontineneten om en... 2
Svar
21
· Visningar
2 620
Hundavel & Ras Blev inspirerad av apocalypsze rasväljartråd så jag skapar en egen. Hoppas det är ok. Vore roligt att höra vad ni skulle tycka passar...
Svar
15
· Visningar
1 324
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Jag undrar lite om hur ni upplever dessa hundarna? Är de mycket aktiva? Sällskapliga/keliga/gosiga? Lydiga/lättlärda? Har helt...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: araben0
·
Hundavel & Ras Jag söker namnet på en ras jag vill lära mig mer om. Den ser ut som en dvärgschäfer/lapsk vallhund ungefär och är någon slags vallare på... 2
Svar
23
· Visningar
10 373
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka