Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Behöver hanen ha testikelintyg för att det ska vara en godkänd parning (SKK) och valparna kan reggas?
Han är utställd i JUNKL och UHKL...
Hundavel & Ras
Är det vanligt att renrasiga hundar inte reggas i SKK? och varför?
Jag ska åka och titta på en rottweiler valp, renrasig, som inte är...
Hundavel & Ras
Ja som rubriken säger, hur många grejer kan en och samma hund vara bra på?
Själv är jag tex intresserad av att med nästa hund; ställa...
Hundavel & Ras
Har en valp på foder som fått ett krokigt öra. :(
Vi har kikat på bilder och sett att det fattas lite lite päls på ett ställe mitt på...
Hundavel & Ras
Okej jag har fatt problem pa halsen. Vi ska se efter tva hundar och 2 valdigt sma valpar i 2 veckor da agarna ar pa sjukhus och inte kan...
Hundavel & Ras
Har funderat ganska mkt på varför nästan alla småhundar är rädda, nervösa och bjäbbiga. Skäller på allt som rör sig och alla ljud. Gör...
Hundavel & Ras
har en dvärgpinscher valp på 5 månader som jag ska ställa ut på en inoficiell utställning den 30 aug. problemet är att hon har rosa nos...
Hundavel & Ras
I SKK´s grundregler står att tik över 7 år som inte tidigare haft nån kull inte får användas i avel. Men vad händer om nån nu gör det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.