Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vill ha in lite nya fräscha rasförslag, eller synpunkter på mina egna funderingar :laugh: OBS: Inte aktuellt, jag gillar bara att...
Svar
11
· Visningar
1 121
Senast: hundar
·
N
Hundavel & Ras Hej! Jag och min sambo funderar på att köpa en hund och i dagsläget står mellan en Dansk/Svensk gårdshund eller en Jack Russel...
Svar
7
· Visningar
1 628
Senast: superstar
·
Hundavel & Ras har blivit "rekommenderad" att ska skaffa hund. borde promenera korta sträckor flera gånger om dagen, och behöver motivationshjälp. har... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 858
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenhet av yorkshireterriers? Kom och tänka på mina kusiners lilla grabb. Det han lever av är att skälla ut hundar...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: martha
·
M
Hundavel & Ras Hejsan. Nu är det äntligen dags för en egen liten gossing, men frågan är hane eller tik? Ge mig era för och nackdelar hos era...
Svar
1
· Visningar
5 369
U
Hundavel & Ras Jag har tänkt länge att jag vill skaffa en till hund. Men hittar inte någon ras som jag fastnar för. Hade länge tänkt att jag skulle ha...
Svar
10
· Visningar
1 369
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ja, vad har ni för erfarenhet av denna ras? Jag har bara träffat två stycken och båda har varit riktigt supertrevliga hundar. Men jag...
Svar
6
· Visningar
1 686
Senast: Malin87
·
L
Hundavel & Ras Har en liten fundering som jag hoppas nån kan hjälpa mej med. Om det sker en tjuvparning, och ni misstänker att det är mor och son...
Svar
10
· Visningar
1 392
Senast: Aliil
·
Hundavel & Ras Är ganska ny på detta med det fantasiska Avelsdata :laugh: och försöker förstå vad de olika färgerna står för, men hittar ingen...
Svar
5
· Visningar
4 182
Senast: Swat
·
Hundavel & Ras Uno ska paras med en tik, de har träffats två gånger men får inte riktigt till det. Han prickar liksom inte rätt och kommer in :o... 2
Svar
27
· Visningar
22 568
Senast: Swat
·
B
Hundavel & Ras Väntar min Y- kull omkring första september. Känner mig lite fantasilös vad det gäller namn. Har dock en del men mottar gärna fler tips... 2
Svar
22
· Visningar
7 330
Senast: Hannapirat
·
Hundavel & Ras Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!! Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen... 2
Svar
39
· Visningar
3 301
Senast: Only_Me
·
M
Hundavel & Ras vi (jag och min pojkvän) går i hundköpartankar. Inte just nu kanske, men om något år. Jag vill ha en lite mer livlig och samarbetsvillig... 2
Svar
31
· Visningar
2 998
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Jag vill höra era erfarenheter kring Dobermann, främst inom hälsan och mentaliteten idag. Jag har länge varit väldigt säker på att... 2
Svar
29
· Visningar
4 169
Senast: Ammon
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har fått reda på att en föder upp blandraser och sedan sätter dessa på foder. Fodervärdarna får sen själva ha valpkullarna...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Grannarna har köpt valp. Jag såg redan på en gång att den var väldigt liten, men det var på håll så jag funderade inte så mycket på det... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 767
Hundavel & Ras Jag upplever att det ofta är så att folk som känner en ras har en uppfattning och folk som inte känner en ras har en annan. När det...
Svar
18
· Visningar
2 160
Senast: urkella
·
U
Hundavel & Ras Jag har funderingar på att skaffa en Australien shepherd. Det man läser mycket om är hur der skiftar mycket i mentaliteten hos dom. Och...
Svar
17
· Visningar
1 246
Hundavel & Ras Jag har bestämt mig för att den dagen jag skaffar hund, helst inom de närmaste åren, så ska det bli en pudel. Dels tycker jag de är...
Svar
8
· Visningar
3 441
Senast: jappisen
·
A
Hundavel & Ras Har här på forumet läst att det tyvärr är många som fått en väldigt negativ bild utav rasen dvärgpinscher. Jag håller med om att en del... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
9 524
Senast: amarillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka