Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
har blivit "rekommenderad" att ska skaffa hund. borde promenera korta sträckor flera gånger om dagen, och behöver motivationshjälp. har...
Hundavel & Ras
Jag har tänkt länge att jag vill skaffa en till hund. Men hittar inte någon ras som jag fastnar för. Hade länge tänkt att jag skulle ha...
Hundavel & Ras
Ja, vad har ni för erfarenhet av denna ras? Jag har bara träffat två stycken och båda har varit riktigt supertrevliga hundar. Men jag...
Hundavel & Ras
Väntar min Y- kull omkring första september. Känner mig lite fantasilös vad det gäller namn. Har dock en del men mottar gärna fler tips...
Hundavel & Ras
Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!!
Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen...
Hundavel & Ras
vi (jag och min pojkvän) går i hundköpartankar. Inte just nu kanske, men om något år. Jag vill ha en lite mer livlig och samarbetsvillig...
Hundavel & Ras
Grannarna har köpt valp. Jag såg redan på en gång att den var väldigt liten, men det var på håll så jag funderade inte så mycket på det...
Hundavel & Ras
Jag har funderingar på att skaffa en Australien shepherd. Det man läser mycket om är hur der skiftar mycket i mentaliteten hos dom. Och...
Hundavel & Ras
Har här på forumet läst att det tyvärr är många som fått en väldigt negativ bild utav rasen dvärgpinscher. Jag håller med om att en del...
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.