Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Hundavel & Ras Har nu ett bra tag gått och småsneglat på alla dessa söta mindre hundar och börjar bli lite sugen på att skaffa en. Sambon däremot är... 2
Svar
30
· Visningar
4 061
Senast: Kaaarin
·
P
Hundavel & Ras Nu är det så att jag älskar att drömma om att ha en alldeles egen hund och jag vet att jag kan klara av hunden, men vi har helt enkelt...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: JeayL
·
Hundavel & Ras Jag har sedan tidigare en schipperke, en tik på 5,5 år. På senare tid har min sambo börjat intressera sig för hundar och talar lite löst... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 079
Senast: Haukur
·
Hundavel & Ras Spinoff på en annan just nu aktuell tråd som rör min egen ras (collien). Vilka egenskaper skulle ni säga är påverkbara med hjälp av...
Svar
10
· Visningar
1 218
E
Hundavel & Ras Hejsan! Har tänkt länge på en långhåtig collie blm, så vackra varelser och vill nu få reda på så mkt fakta om rasen som möjligt samt... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
12 287
Senast: Lolo H
·
Hundavel & Ras Utifrån detta resultat, kan ni lista ut vad det är för ras? Tror inte det är jättevanligt med MH på just denna ras men skoj var det. Det...
Svar
14
· Visningar
1 460
T
Hundavel & Ras Har kommit i kontakt med en blandning mellan Storpudel och Golden Retriver som är jättemysig. Finns det intresse för sån blandning om... 2
Svar
26
· Visningar
15 615
Senast: _Viva_
·
Hundavel & Ras Hej alla uppfödare som "vanliga" hundägare! Jag är lite nyfiken på vad ni tar för avgift för att låta er hane para en tik. Alltså... 2
Svar
34
· Visningar
5 460
Senast: Gurkans
·
Hundavel & Ras Tänkt skaffa en till hund i framtiden, inte på studs, men senare. Har ingen större erfarenhet av pudlar men har alltid velat ha en...
Svar
12
· Visningar
5 184
Senast: jappisen
·
M
Hundavel & Ras Ni har säkert läst/Svarat på tusentals av dessa trådar, men nu är det jaaag som behöver lite tips här :) har tänkt skaffa hund inom ett...
Svar
7
· Visningar
1 059
Hundavel & Ras Har en snart 9 månaders spanielpojke. Allt funkar jättebra förutom ensamhetsträning som vi jobbar på men som han inte tycker om alls...
Svar
15
· Visningar
3 215
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Ja, ni ser överskriften - finns det några mörka golden retriever numera? Med mörka menar jag mer "golden" än .. vit-beige, om ni... 2
Svar
21
· Visningar
13 410
Senast: Buster
·
Svar
21
· Visningar
3 616
Hundavel & Ras Låt höra ni som är insatta i raserna! Jag håller på att fundera på nästa hund, som fortfarande är ett tag bort, men att göra lite... 2
Svar
30
· Visningar
6 583
Senast: Luxus
·
N
Hundavel & Ras Har en fin hanhund på 2 år som inte är kastrerad. Han är ganska jobbig nu när det är löptider. Eller jobbig och jobbig, visst det finns... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 218
Senast: Pigan
·
Hundavel & Ras Spinoff på en diskussion på ett annat forum. Hur skulle egentligen en varg vara att ha i fångenskap? Om man bortser från att den är... 2
Svar
28
· Visningar
7 166
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Vad är säkraste tecken på mjölkstockning? Vad orsakas det av ? Kan man förebygga? Behandling?
Svar
5
· Visningar
14 418
Senast: Krax
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens... 2
Svar
26
· Visningar
6 013
Senast: lundborg
·
Hundavel & Ras Är det överhuvud taget lönt att ställa ut om man vet att hunden har ett fel enligt rasstandarden? Eller gör man bort sig totalt...
Svar
19
· Visningar
1 483
Senast: Red_Chili
·
G
Hundavel & Ras Jag har funderat länge och väl på vilken ras som skulle kunna passa mig som förstagångsvalpköpare (har tidigare haft flat, två vuxna...
Svar
15
· Visningar
8 888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka