Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
jag har alltid velat ha en renrasig hund för jag vill hålla på med utställning. därav jag köpte en hund med papper. jag fick kontakt med...
Hundavel & Ras
Alla i min omgivning verkar skaffa hund till höger och vänster. Oftast verkar det inte riktigt helt genomtänkt, och hundarna är vilda...
Hundavel & Ras
Min underbara tik ska valpa om två veckor. Hennes första kull och hon är sså tjock och rund och go!
Tänkte höra med er som haft valpar...
Hundavel & Ras
Vi ska bli med hund - men det är hemlighetsstämplat för barnen ännu så därför har jag skapat en anonym användare för säkerhets skull ;)...
Hundavel & Ras
Vi som har kamphund får stå ut med mycket fördommar mot raserna.
Räcker med att man visar sig ute med sin hund så får man blickar eller...
Hundavel & Ras
Pinsamt nog lider jag av fördomar. Jag har för mig att spetsar är överspända jyckar som skäller och fäller hela tiden. Nu vill jag bli...
Hundavel & Ras
Nu behöver jag lite klartext. Min tik blev ju kastrerad pga livmoderinflammation.
Jag har tecknat Agria Avel Liv + Agria Liv, får jag...
Hundavel & Ras
Jag hörde en historia idag av en kompis, att hennes arbetskamrat hade en tik som hade blivit tjuvparad.
Dom hade efter 6 veckor gjort...
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Kropp & Själ De flesta är rökta eller bearbetade på olika sätt. Titta bara på tex engelsk korv, där de röda köttbitarna fortfarande är synliga genom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.