Sv: Att avla eller inte det är frågan...
Haha, jag har också varit sugen på belgare, fast grönis.
Haha, jag har också varit sugen på belgare, fast grönis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Dock är hon pensionär och njuter av livet som "bortskämd och ompysslad - utan krav"
Så "rätt" rasbyte är schnauser -> malle!!
/Swat
Ha ha ha ha Intressant förslag men Nej tack!!
Det jag har är dessutom inte en schnauser utan en riesen, men ändå...
Och om det är till någon tröst så lugnar de sej faktikst med åldern! När de är 5-6 år är de faktikst ganska coola och när de nått den ärbara åldern av 8 så vet de att de inte bara är snyggast och bäst utan även så gamla att de kan göra som de vill och komma undan med det!
/Swat
Åh nej!! Nu har jag minsann skrivit upp dej som GARANTERAD valpköpare. Om du inte själv kommer och hämtar valpen så kommer jag bara dumpa den på din trappa en vacker dag!
/Swat
Nää men om det varit en jakthund, så
Hennes egenskaper skulle - enligt mej - verkligen kunna fylla "luckor"/stärka svagheter som finns inom rasen och jag har redan en hane i åtanke som skulle komplettera henne fint.
Eftersom jag via PM blivit helt sågad och idiotförklarad så väljer jag att hålla fortsatta avelstankar för mej själv!
Tack för alla era tankar och åsikter!
/Swat
Eftersom jag via PM blivit helt sågad och idiotförklarad så väljer jag att hålla fortsatta avelstankar för mej själv!
/Swat
/Swat
Men skit i andra! Hade jag tagit åt mig av allting som skrevs på Buke hade jag slutat vara här för länge sedan.Eftersom jag via PM blivit helt sågad och idiotförklarad så väljer jag att hålla fortsatta avelstankar för mej själv!
/Swat