Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Vår blandras tik har två potentiella pappor.. Tydligen hade tiken varit med båda två inom samma vecka som hon blev dräktig så ingen vet...
Hundavel & Ras
Jag funderar lite kring det här med att förlora avelstillstånd, eller vad det heter. Hur fungerar det? Alltså jag har förstått att om...
Hundavel & Ras
Lite fundersam!?!:confused:
Har köpt en hundvalp (hane) för hela 14000 kr och erlagt full betalning. Sen ber uppfödaren mig att skriva...
Hundavel & Ras
Citerat från annons hittad på nätet...:
"... De utforskar naturen och matar in en massa intryck. Tur om de hamnar i familjer med barn...
Hundavel & Ras
Jag var på Korning i helgen.
Allt var väldigt trevligt, välplanerat med dubbla "team" av figgar, testledare osv så det inte blev någon...
Hundavel & Ras
Går ständigt i mina hundinförskaffar-tankar och lutar återigen åt att skaffa jaktras när tiden är inne. Jag är intresserad av jakt och...
Hundavel & Ras
Förra helgen träffade jag en så himla söt hund! Dock var inte ägaren där, så jag kunde inte fråga vilken ras det var. Hunden var rättså...
Hundavel & Ras
Efter ett år utan hund så börjar suget bli starkt igen. Men jag har helt fastnat när det gäller rasval så istället för att plöja igenom...
Hundavel & Ras
Har en ytligt bekant som föder upp en ras som min sambo är intresserad av, har alltid hört enbart gott om henne och hennes hundar. Nu...
Hundavel & Ras
Jag undrar när en uppfödare bör sänka pris på sina hundar, och vad avgör priset ?
Ser dagligen annonser om fransk bulldogg för 11 000...
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.