Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Min sambo är väldigt inne på att skaffa hund, egentligen var det tänkt redan till våren och vi hade redan riktat in oss på ras och några...
Hundavel & Ras
Hur mycket måste denna ras aktiveras för att må bra?
Har fått för mig att det är en lite skällig ras som inte älskar allt och alla som...
Hundavel & Ras
Vi fick hem en liten en för några timmar sen, utstött av sina syskon och för svag för att orka dia sin mamma. Han som äger kullen har 15...
Hundavel & Ras
Just nu har jag en av mina foderhundar här hos mig eftersom hans matte är nyopererad och dessutom fått en allvarlig stroke. Inga problem...
Hundavel & Ras
Jag tänkte ringa runt till lite uppfödare och fråga om vi får komma på besök. Men eftersom att det är första gången vi gör detta med att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.