Lite parnings frågor... ta betalt ?

urkella

Trådstartare
Har en liten fråga som jag undrar hur ni skulle gjort.

I söndags kom en tik som ägarna trodde var i rätt tid under löpet men hon var inte riktigt där, så min kille fick följa med dom hem, så han ska vara där till denna helg, men om dom nu inte parar sig ska jag endå ta betalt och isåfall låta dom få det gratis vid tikens nästa löp ? Dom har ju trots allt fått ha honom hemma en vecka och man vet ju inte om de kanske para sig fast dom säger att inget hänt, är dock 99% säker att dom hör av sig när parar sig, men även dom kanske missar det vad vet jag :p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 974
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 753
Senast: ildiko
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 061
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka