Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Av nagon konsting anledning sa har jag fatt upp ogonen for kortharig Collie.
Sa ar det nagon har pa buke som har det?
Som har lust att...
Hundavel & Ras
Jag har världens finaste tik av rasen Shetland Sheepdog, hon parades för första gången med en kanonfin hane - allting gick bra fram till...
Hundavel & Ras
Jag blev lite nyfiken på hur hundavel går till. (obs seriös sådan, inte mellan två grannar för man råkar ha en tik och en hane) Vi har...
Hundavel & Ras
Eftersom det inte står så mycket om hur de är på kennel klubbens sida vänder jag mig till er, mina kära vänner på buke. X) Jag ska köpa...
Hundavel & Ras
Även jag behöver hjälp med tips på passande raser.
Söker en hund som gillar att jobba. Har haft bruksschäfer tidigare men söker nu en...
Hundavel & Ras
Kanske ska få en liten chihuahua, men är det nått speciellt man måste tänka på? Vad kostar det att ha en sådan liten sak? Kommer bli min...
Hundavel & Ras
Söker en hund som tål att följa med till stallet/ridturer.
Gärna någon liten som man kan träna agility med och kan ha kläder :p
Snäll...
Hundavel & Ras
Jag har funderingar på att skaffa hund inom en snar framtid. Är dock ganska osäker på vilken ras man ska välja. Bor i lägenhet, dock med...
Hundavel & Ras
Imorgon kommer några och tittar på min foderhane som ska omplaceras. Innan jag placerar ut honom vill båda parter ha en prövotid. Hur...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.