Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hur gör ni om ni inte får valparna sålda? För de måste väll finnas fler än mig som inte blir av med sina valpar? 2
Svar
22
· Visningar
2 209
Senast: Madde_padde
·
Hundavel & Ras Vad gör man då? Pja, vissa verkar tydligen tycka att det är helt ok att lämpa av hela kullen hos hundstallet :crazy: (högst upp på... 2
Svar
34
· Visningar
3 901
Senast: Sol
·
Hundavel & Ras Vill gärna veta mer om rasen! Eftersom min Rottweiler har fått diagnosen Artros (:cry:) så vet jag ju att vi inte kommer vara...
Svar
13
· Visningar
4 404
Senast: Adelente
·
Hundavel & Ras Hur många kullar "bör" en tik få? Finns det några speciella riktlinjer?
Svar
10
· Visningar
2 377
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Av nagon konsting anledning sa har jag fatt upp ogonen for kortharig Collie. Sa ar det nagon har pa buke som har det? Som har lust att... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 903
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Så, nu låstes vår underbara tråd om vinthundarna pga 2000 inlägg i den. Därför tar jag mig friheten att skapa en ny! Hur många... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
109 319
Senast: Prulls
·
L
Hundavel & Ras Jag har världens finaste tik av rasen Shetland Sheepdog, hon parades för första gången med en kanonfin hane - allting gick bra fram till...
Svar
14
· Visningar
2 233
Senast: Zizzy
·
Hundavel & Ras Jag vet att detta är ett delmoment i den långa vägen till att bli domare. Så, hur blir man ringsekreterare?
Svar
7
· Visningar
1 643
Senast: Zqathan
·
S
Hundavel & Ras Jag blev lite nyfiken på hur hundavel går till. (obs seriös sådan, inte mellan två grannar för man råkar ha en tik och en hane) Vi har... 2
Svar
22
· Visningar
4 319
Senast: Sickan
·
P
Hundavel & Ras Eftersom det inte står så mycket om hur de är på kennel klubbens sida vänder jag mig till er, mina kära vänner på buke. X) Jag ska köpa... 2
Svar
28
· Visningar
3 428
Senast: Aliil
·
Hundavel & Ras Vad skulle du lägga för hane på denna tik: Almstranden's N K Mayenne - Golden Retreiver Far: Kajtelas Nelson Mor: Björkahöjdens... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 715
Hundavel & Ras Även jag behöver hjälp med tips på passande raser. Söker en hund som gillar att jobba. Har haft bruksschäfer tidigare men söker nu en...
Svar
18
· Visningar
1 536
Senast: Milosari
·
R
Hundavel & Ras Skulle det funka? Har ingen vana av att träna hundar. Tycker dom verkar trevliga men krävande. :)
Svar
17
· Visningar
1 638
Senast: Tabasco
·
Hundavel & Ras Kanske ska få en liten chihuahua, men är det nått speciellt man måste tänka på? Vad kostar det att ha en sådan liten sak? Kommer bli min...
Svar
19
· Visningar
1 780
Senast: Calazirya
·
S
Hundavel & Ras Min man kom hem idag och hade blivit förälskad i en hund han träffat hos en kund. Men vad det var för ras ställer jag mig väldigt... 2
Svar
20
· Visningar
4 546
Senast: Brandgul
·
Hundavel & Ras Söker en hund som tål att följa med till stallet/ridturer. Gärna någon liten som man kan träna agility med och kan ha kläder :p Snäll...
Svar
8
· Visningar
1 506
K
Hundavel & Ras Jag har funderingar på att skaffa hund inom en snar framtid. Är dock ganska osäker på vilken ras man ska välja. Bor i lägenhet, dock med...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Kamomilla
·
Hundavel & Ras Just när man trodde att man hade bestämt sig så inser man att det förmodligen finns miljarder raser som vi inte ens har övervägt :p... 2
Svar
21
· Visningar
2 505
Senast: aiquen
·
Hundavel & Ras Imorgon kommer några och tittar på min foderhane som ska omplaceras. Innan jag placerar ut honom vill båda parter ha en prövotid. Hur...
Svar
14
· Visningar
2 131
Senast: Swat
·
M
Hundavel & Ras Hej! :laugh: Undrar om ni vet några allergivänliga hundar?:D Gärna en störra (inte mini) hund, med masso av fluffig päls?:D Helst...
Svar
12
· Visningar
5 948
Senast: _Molle_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka