Förslag på ras!

Sv: Förslag på ras!

Ho, det stämmer inte på min labbe. Visst fälller han mer i vissa perioder, men här är hundhår (precis överallt) onekligen någonting man får räkna med. Året runt.

Kan inte det ha med fodret att göra också? Jag vet hundar (inklusive min egen) som verkligen inte fäller ett enda strå om det inte är fällningsperiod. Min hund kunde också ströa lite året runt på vissa torrfoder.

Sv: Förslag på ras!

Det är möjligt att även fodret kan påverka fällningen. Jag vet faktiskt inte hur mycket det kan spela in? Vi har dock hunnit prova en del olika foder under åren, men han har alltid fällt lika mycket.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 126
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 029
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 901
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 025
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka