Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Man ser ofta ordet seriös i kombination med ordet uppfödare /kennel. När är en uppfödare seriös när räknas den dit är jag seriös bara...
Hundavel & Ras
Lite spinoff på tråden angående vad man anser är en svår hund. Jag funderade lite mer på det och tänkte på det att man kanske spontant...
Hundavel & Ras
Jag ska köpa en Welsh springer spaniel nästa år då undrar jag vart man hittar vart utställningar är runt om i landet om de finns någon...
Hundavel & Ras
Ja :D
Jag och sambon flyttar till hus om ca 1 månad och vi har bestämt oss för att när vi har flyttat vill vi skaffa en hund till. Jag...
Hundavel & Ras
Ja nu var det nog 20 år sedan jag var på den stora utställningen i Älvsjö, men i helgen drog jag iväg med sambon för en dag med härliga...
Hundavel & Ras
Det var för mig en helt ny ras och jag hade inte en aning om att detta är en ras som diskuteras flitigt i media. Inget jag har tänkt att...
Hundavel & Ras
Finns här ngn som har erfarenhet av Stabyhoun?
Hade aldrig hört talas om rasen inna jag var på Stora Stockholm i helgen. Såg till min...
Hundavel & Ras
jag och min sambo ska nu efter nyår Flytta till stort hus ute på landet. det ligger ganska ensligt och är idylliskt för att ha hund där...
Hundavel & Ras
Lillkillen är bara 10 veckor ännu så det dröjer ett tag tills det är dags för nästa hund, men det kan ju vara bra att börja fundera i...
Hundavel & Ras
Jag undrar om denna blandning är vanlig? Erfarenheter i så fall?
Träffade en på valpkursen igår och den var ju bara SÅ söt :love::love...
Hundavel & Ras
Jag såg en gång ett tv program som handlade om detta och de satte in hunden i ett nytt rum den inte hade vart i och tittade på hur den...
Hundavel & Ras
Vi är inte direkt överens om rasval hemma, just nu är det tre olika raser vi diskuterar: Ridgeback, Dalmatiner och Flatcoated Retriver...
Hundavel & Ras
Efter flera månaders lågfrekvent hundkampanj har sambon äntligen fattat grejen. Vi ska köpa hund :D
En liten hund passar bäst för oss...
Hundavel & Ras
Mina kusiner vill köpa en hund ifrån en kennel, hunden är 14 månader och det senaste halvåret har dom passat hunden (en tik) 2-3 veckor...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.