Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
läste någon dagens metro? Min haka var nere vid knäna när jag läst artikeln. Nu lyckas jag inte hitta den på deras hemsida men det var...
Hundavel & Ras
Jag har gått i hundtankar länge, och även om det inte än är aktuellt med hund så undrar jag om ni skulle kunna tipsa om lite raser som...
Hundavel & Ras
Hejsan! Jag är på väg att skaffa min först egna hund, endast haft hund i familjen hela mitt liv, hunduppfödning, utställning etc. Och...
Hundavel & Ras
Jag har en rottweiler tik på 8månader. Och hon väger nu 29 kilo. Egentligen ska hon nog väga ca 25, men eftersom hon var skadad i benen...
Hundavel & Ras
En sak som slagit mig är att många inom min ras (saluki) har reggade kennelnamn, utan att ha tagit någon valpkull och utan att ha info...
Hundavel & Ras
För 1½ år sedan sålde jag mina hundar till en svensk tjej i Finland. Det var två fina rashundar av rasen Bracco Italiano, som jag tyvärr...
Hundavel & Ras
Jag har en fråga, som egentligen handlar om fisk, men som är lättapplicerad på hundavel. Hos fisk tar båda föräldrarna hos många arter...
Hundavel & Ras
träffade på en gammal bekant här omdagen.... började prata och de visade sig att hon hade börjat föda upp egna schäfrar, hade väl 1 hane...
Hundavel & Ras
inom kort kommer min eng. springer spaniel få vandra vidare, så jag och min sambo har bestämt oss för att skaffa en till hund när han är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.