Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Jag har nu pratat med en uppfödare av löwchen. Enligt henne är det normala att småhundar hämtas av valpköparen vid absolut tidigast nio...
Hundavel & Ras
Såg för ett par år sen ut en ras som verkar passa mig och började leta uppfödare. Hittade några som verkade extra seriösa o passande vad...
Hundavel & Ras
Jag och min sambo har funderingar på att utöka familjen med ännu en hund... Idag har vi en underbar liten jack russeltik på tre år och...
Hundavel & Ras
Vad ska man tänka på om man är intresserad av att skaffa en sådan? :)
Jag har en kompis som är intresserad av att skaffa hund. Hon är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.