Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi övervägde Dalmatiner men valde bort främst på grund av pälsen. De fäller sjukt mycket.
Annars är det riktigt fina och härliga hundar!
Jag har dock förstått att rasen dras med vissa problem vad gäller rädslor/aggressivitet samt en del allergier. Så det gäller att välja uppfödare och kull med omsorg.
Har varit med om att uppfödare blånekar att det överhuvudtaget finns problem inom rasen - inte så seriöst
Hundavel & Ras
Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök.
Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hundavel & Ras
Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Hästnyheter En sak jag tycker är lite fel är man bryr sig mer om hästen för att den varit en stjärnhäst, det är såklart förståeligt varför det är så...
Juridik & Ekonomi Nä, de kollegorna utgör grunden för företaget. Men marginalerna har gått i botten, så det är inte långt bort längre att tvingas lägga ner.
Trädgård & Växter September 2023 pluggades stockarna som nu visar sina första frukter april 2025. Förra året kom det en omgång ostronskivling så de var...
Hästmänniskan Självklart finns det bra verksamheter, de flesta är nog det. Det var mer som ett exempel på hur de snälla okomplicerade kan överbelastas...