Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Startade nyss en tråd om Berner Sennen, men får ge upp den tanken för nu eftersom jag har en hundrädd förälder jag måste gå till mötes...
Hundavel & Ras
ja det har jag blivit i rasen Berger des pyre´neés a´face rase:love: Det är inte så att det är aktuellt för mig att skaffa hund och jag...
Hundavel & Ras
kennelnamn alltså... har skickat in ett antal olika namn, som jag noggrant kollat mot fci's databas, inget av dem fanns i likadan form...
Hundavel & Ras
Efter många funderingar fram o tillbaka på vad nästa hund ska vara för ras, tänkte börja leta uppfödare så smått, ställer jag återigen...
Hundavel & Ras
Jag har just nu en Cavalier King Charles Spaniel, en väldigt trevlig ras men jag är nyfiken och skulle gärna vilja "testa" andra raser...
Hundavel & Ras
Jo, jag går i valptankar, planerar och tänker, letar och tänker en gång till. Ringer samtal och funderar en helt ny runda och så håller...
Hundavel & Ras
Jag har blivit helt förälskad i den stora hunden i Alv**on reklamen. Ni vet den där det regnar en massa och en stor hund är "regnskydd"...
Hundavel & Ras
Jag har efter mycket funderande hit och dit antagligen bestämt mig för att köpa en JRT till. Jag har redan en och han har varit mycket...
Hundavel & Ras
Kanske finns det redan en valpkullstråd? Men hittade den inte isåfall! Nu är det nio dagar tills Mayas och min första kull kommer. Så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.