Vart hittar man hundutställningar och lydnads kurser?

J

Jeja85

Jag ska köpa en Welsh springer spaniel nästa år då undrar jag vart man hittar vart utställningar är runt om i landet om de finns någon sida för de och lika dant med lydnads kurser är tack sam för svar :rofl:

Sv: Vart hittar man hundutställningar och lydnads kurser?

På Skk ( Svenska kennelklubben) hemsida har du deras utställningar. På Wssk (Welshklubben) hemsida finns deras tävlingar och på Ssrk (spaniel och retriverklubben) hemsida finns deras tävlingar. Detta är bara några av alla klubbar som arrangerar utställningar.

lydnad finns på Kinda brukshundsklubb om du vill ha något i närheten. Annars så finns det på Åtvidabergs hundklubb. Bägge finns på nätet bara att söka.

Sen finns ju säkert bra o duktiga privata tränare i området.

Tack för svaret de hjälpte mig massor :bow:

Tack för svaren. Nu vet jag vart jag ska vända mig till tack ännu en gång för hjälpen :bow:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 957
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 715
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 859
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 540
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31