Betala hanen?

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare Divalinen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 80
  • Visningar Visningar 7 505
Sv: Betala hanen?

Och VAD har detta inlägg o flera av era andra senaste med TS fråga att göra?

Det är nog inte bara blandisuppfödare som inte har alla de små grå på plats....:devil:

Diskussionen har utvecklats och schäferns existens tas ofta upp som argument mot renrasavel. Då ser jag inget onaturligt i att man som ägare av en sund schäfer försvarar denna.

Vad gäller Calaziryas och övrigas små grå tror jag inte du behöver oroa dig. De sitter på rätt plats hos ett gäng ödmjuka och underbara personer.:love:

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte... 9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 837
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 603
Senast: Elektron
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 181
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 587
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka