Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har nog inte råd att gå sååå mycket back denna gång tror jag!
I förra kullen så behöll jag en, gav bort en, sparade avelsrätt på en och sålde EN enda
Men jag ska ju ha ut 1 tik samt 1 hane på halvfoder (Avelsrätt, som det heter numera bara), det får räcka för denna gång. Mamman ska ju gå i avel igen i framtiden också
Jag vet Hon sticker ut väldigt mycket! Dels pga sin personlighet, och dels pga sitt underbara utseende.
Hon viftade på svansen som en idiot där, hihi. Hon blev så extremt till sig av skinkan, som var första gången dom fått det, så hon kunde inte ens stå upp i början. Hon låg ner med benen som Bambi och viftade på svansen så mycket så att hon välte på sidan När hon väl återfick kontrollen över sina muskler, så kunde dock inte svansen sluta att vifta! Hon är min lilla sötnos verkligen, en riktigt underbar liten tjej.
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...