Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
apocalypsze: Ännu är det bara till 99% säkert vem som blir min, jag avvaktar ögonlysningen i morgon kl 10 (förhoppningsvis kommer det gå precis lika bra som besiktningen) med att gå ut med något "officiellt". Men så fort det är 100% säkert vem som flyttar hem till mig, så slänger jag upp ett foto på sötnosen !
Nu är allt fix och färdigt, ögonlysningen gick precis lika bra som veterinärundersökningen !
Så på torsdag hämtar jag hem min nya familjemedlem, både jag och "storebror" Homer (min dvärgschnauzer) väntar spänt !
Så får jag lov att presentera min hett efterlängtade lilla Lyxa (MiVinna´s Auralux)
(Fotona är lånade från uppfödaren.)
Jag är så LYCKLIG !
Meazs: Jag och Lyxa ska träna agility, lydnad, bruks (mest inriktat på spår och rapport) och vallning, med planer och förhoppningar på tävling inom alla dicipliner.
Men nu det första bara myyyyysa och lära känna varann (och få henne att sluta använda mina öron som tuggleksak, som hon gjort varje gång jag hälsat på hos kullen ).
Vill du byta? Finnes: boxertik på snart 7 månader med "sköt dig själv och skit i andra"-attityd, just nu i både spök- och slyngelperiod med ett ständigt ifrågasättande om man ger ett kommando. Eh... men hon är snygg exteriört sett. Och gosig. Om hon inte bestämmer sig för att nafsa dig i ansiktet istället och ge dig en fläskläpp.
Idag har jag och uppfödaren varit iväg och visat valparna får och ankor för första gången! Det var väääldigt spännande tyckte de, så det kan nog bli små vallhundar av dessa också . Det är SÅ spännande att ge sig in i ett nytt område av hundsporten som jag verkligen är helt novis på !
Luxus: Tack så mycket ! Ja, jag tycker också att det är fantastiskt vackert med tan teckningen. Fast de flesta som har sett henne tycker att hon liknar en rottweilerkorsning, kanske inte det man vill höra om sin lilla söta aussie !
Winni: Ja visst ääääär hon söt !
Och nu är det bara en dag kvar, sen får jag hämta hem henne !
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.