Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den nyfikne kan titta uppe i högra hörnet och se att jag svarar på ett inlägg från gretagris om en valpkull som fanns på blocket i våras. Även den citerade texten från hennes inlägg bör ge viss vägledning.
Jag fick två bilder skickad till mig en gång, höll på att skratta ihjäl mig.
Jag vet att det inte är samma blandning, men det kan ju se lite skumt ut med såna blandningar även denna.
Usch den ser verkligen hemsk ut (förlåt vovven). Fast sen tycker jag iofs att alla nakenhundar ser lite halvläskiga ut. Jag vill ha päls på min hund. Hoppas ingen nakenhundsägare tar illa upp
Blandningen staff/kines verkar ha blivit på ropet (och jag för mitt liv inte förstå varför, tycker det är en horribel blandras ), har sett ett par annonser från olika personer där sådana hundar säljs...
Hundavel & Ras
Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök.
Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Hundavel & Ras Fast just sällskapshundar borde det ställas högre krav på mentaliteten än vad det görs. Jag har en sällskapshund och kraven på henne att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.