HJÄLP behövs!

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare erika nilsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 381
  • Visningar Visningar 23 926
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: HJÄLP behövs!

Ditt utfall mot mig var synnerligen otrevligt och jag har fått en mycket låg toleransnivå mot personliga påhopp efter åren på buke. Så jag håller inte alls med om att du höll "en god ton".... Blir man så frustrerad att man slänger ur sig kommentarer av den typen så är det förmodligen bättre att inte skriva alls.

Sedan kan man ju undra om det alls finns något att diskutera iom vad rasprofilen för collie säger (och som du som sagt kan hitta på hemsidan). Eller, återigen, tror du verkligen på fullaste allvar att en rasklubb aktivt går IN för att avla på mentalt svagare individer?

Det är ju för övrigt fritt fram även för dig att vända dig till rasklubben och påpeka eventuella felskrivningar, det är ju bara bra om fel upptäcks så de kan rättas till. Eller hur?

Sv: HJÄLP behövs!

Hur menar du nu?! Att jag inte kollat i rasprofilen? Men det var ju inte den jag ifrågasatte!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 319
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 029
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 034
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 893
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka