Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för deras "nästan luktfria" och "nästan fällfria" päls?
Jag hör till dom som av princip rekommenderar renraser där man i större grad kan veta vad man får. Men angående restiden skulle det inte hindra mig. Vi åkte över 50 mil för att hämta min hund, och så lika långt hem igen. Det finns dom här som hämtat valpar tvärs över hela landet eller i andra länder. Har man hittat en bra hund är väl knappast avståndet det avgörande? Många åker ju dessutom samma långa avstånd en gång innan med, för att träffa valpen och avgöra om det verkligen är den rätta.Varför skulle avstånden vara ett hinder?
Har man hittat en bra hund är väl knappast avståndet det avgörande? Många åker ju dessutom samma långa avstånd en gång innan med, för att träffa valpen och avgöra om det verkligen är den rätta.Varför skulle avstånden vara ett hinder?
Jag åkte ungefär 120 mil tro jag det var, när jag hämtade min basset Maggan. Fast jag tycker det är kul att åka lite längre, kan man se det som lite "semester" och är det sommar är det ju bätte tyckerj ag, kan man stanna längs vägen och fika vid någon fin sjö.
Tilda åkte jag bara 3 mil för, det var ju lite bekvämare.