Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hur kommer dig sig att du håller på med hästar? Född i hästfamilj? Såg du något på tv som liten som fick dig att vilja rida? Vad var det...
Ekonomi & Juridik
Har en inackordering som spolar sin häst varje dag en rejäl stund och sedan spolar rent hela spolspiltan med varmvatten. Tjejen är 13 år...
Ekonomi & Juridik
Sitter här och panikletar köpekontrakt, hästen säljs imorgon och jag har heeelt glömt bort att leta efter detta!
Hittade 2 stycken...
Ekonomi & Juridik
Hej
Sitter med prislistan för att registrera häst i Arab, och jag måste säga att jag blir både arg och upprörd. Om jag har förstått...
Hästmänniskan
Hej! Har äntligen hittat en medryttarponny som jag är intresserad av och ska åka och ev. ska åka och provrida. Har aldrig provridigt på...
Ekonomi & Juridik
Mitt sto har varit utlånad till en jättebra fodervärd under det senaste året. Allt har varit frid och fröjd och hon har tagit väl hand...
Ekonomi & Juridik
Hur fungerar det när det gäller försäkring av ett stall som man hyr ut?
Vem ska teckna vilken försäkring?
Fastighetsägaren - vilken...
Hästmänniskan
Om man ska bygga ett helt nytt stall, enda från grunden, vart kan man hitta info om lite olika byggnader, inredning osv? Skulle vilja ha...
Ekonomi & Juridik
Det finns ju regler för hur stora boxarna måste vara. Men så finns det ett undantag som säger att om det handlar om korttidsuppstallning...
Ekonomi & Juridik
Ja hur gör jag nu bäst för att stängsla in de två små russfölen som skall komma hem till mig?
De har ju aldrig varit i "hage" så det...
Ekonomi & Juridik
En bekant har en häst med diffusa symptom. Hästen skall till klinik ganska omgående. Kliniken frågade efter pass. Hon har inte pass till...
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Kläder & Bli fin Det som inte fick hända hände - klänningen jag har beställt har inte kommit fram. På två veckor har den inte ens lämnat Norge, så vad...