Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Z
Hästmänniskan Hur kommer dig sig att du håller på med hästar? Född i hästfamilj? Såg du något på tv som liten som fick dig att vilja rida? Vad var det... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 294
Senast: syrran
·
Hästmänniskan tänkte kolla lite om det var någon som vet hur svårt att komma in på hovslagarutbildning? finns det på mer ställen än skara och hur...
Svar
16
· Visningar
2 637
Senast: Piraja
·
Gnägg Min f.d ponny Chicka Door som såldes i sommras. 110 cm CR
Svar
0
· Visningar
170
T
Hästmänniskan Jag har lite funderingar kring rehabiliteringsutbildningarna som finns på häst i Sverige. Vad är egentligen skillnaden på...
Svar
5
· Visningar
1 713
Senast: Lobelia
·
H
Ekonomi & Juridik Fler och fler travtränare har uttalat sig att man "inte hinner med" den dagliga verksamheten och hästträningen då ägare och andra...
Svar
12
· Visningar
1 378
Senast: martha
·
Ekonomi & Juridik Har en inackordering som spolar sin häst varje dag en rejäl stund och sedan spolar rent hela spolspiltan med varmvatten. Tjejen är 13 år... 2
Svar
28
· Visningar
5 472
Ekonomi & Juridik Sitter här och panikletar köpekontrakt, hästen säljs imorgon och jag har heeelt glömt bort att leta efter detta! Hittade 2 stycken...
Svar
2
· Visningar
1 094
S
Ekonomi & Juridik Hej Sitter med prislistan för att registrera häst i Arab, och jag måste säga att jag blir både arg och upprörd. Om jag har förstått... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 973
Anläggning Håller på och bygger en spolspilta och behöver en varmvattenberedare. Men på hur många liter egentligen? Har ett hobbystall med...
Svar
13
· Visningar
5 035
Senast: sommerday
·
Z
Hästmänniskan Hej! Har äntligen hittat en medryttarponny som jag är intresserad av och ska åka och ev. ska åka och provrida. Har aldrig provridigt på...
Svar
10
· Visningar
1 244
Senast: Znusmumriken
·
Ekonomi & Juridik Vilka viktiga punkter får man inte lov att glömma när man skriver ett hyreskontrakt? Hur ser era kontrakt ut?
Svar
1
· Visningar
1 195
J
Ekonomi & Juridik Mitt sto har varit utlånad till en jättebra fodervärd under det senaste året. Allt har varit frid och fröjd och hon har tagit väl hand... 2
Svar
33
· Visningar
3 298
A
Hästmänniskan Har idagarna tagit beslutet att min gammla polle skall få somna in.. Min bästa vän jag gjort allt för i 10 år.. Det har varit många...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Tajger
·
Ekonomi & Juridik Hur fungerar det när det gäller försäkring av ett stall som man hyr ut? Vem ska teckna vilken försäkring? Fastighetsägaren - vilken...
Svar
2
· Visningar
1 572
Senast: Sammet
·
A
Hästmänniskan Om man ska bygga ett helt nytt stall, enda från grunden, vart kan man hitta info om lite olika byggnader, inredning osv? Skulle vilja ha... 2
Svar
35
· Visningar
7 763
Senast: Mariaauto
·
Ekonomi & Juridik Det finns ju regler för hur stora boxarna måste vara. Men så finns det ett undantag som säger att om det handlar om korttidsuppstallning...
Svar
10
· Visningar
1 978
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Ja hur gör jag nu bäst för att stängsla in de två små russfölen som skall komma hem till mig? De har ju aldrig varit i "hage" så det... 2
Svar
23
· Visningar
2 657
Senast: lil-sis
·
T
Anläggning Hej! Vi har en maskinhall med gjuten botten som vi tänkt ha som ridhus. Funkar det? Hur och vad ska man ha som underlag? Jag... 2
Svar
26
· Visningar
6 884
Senast: Anna_
·
Ekonomi & Juridik En bekant har en häst med diffusa symptom. Hästen skall till klinik ganska omgående. Kliniken frågade efter pass. Hon har inte pass till...
Svar
17
· Visningar
2 619
Senast: Vitsippan
·
Hästmänniskan Hejsan vi har en vetrinär som inte är snäll hon behanlar hästar elelr djuren som om de var luft- nån ser inte äns på dem gullar... 2
Svar
34
· Visningar
7 142
Senast: Blomskan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka