Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag och min sambo ska inom en snar framtid flytta till ett större hus där det finns ladugård som vi ska bygga om till stall. :)
Och jag...
Ekonomi & Juridik
Skriver detta för att få råd, tips inte påhopp.
Vi har 4 hästar, 3 vuxna och ett föl. En av de vuxna hästarna är vår dotters, som hon...
Hästmänniskan
Jag är ute i väldigt god tid här känner jag eftersom jag ska köpa ny häst till våren men detta har jag funderat på en bra stund. Är det...
Ekonomi & Juridik
Jag är lite nyfiken på vad man tjänar när arbetar med ovanstående yrken. Någon som har koll på detta?
Inser att jag överlag har dålig...
Hästmänniskan
Känner mig osäker på om det var nån vidare bra ide att gå med på att en av mina vänner ska få köpa mitt korsningssto på 3 år. Jag gick...
Ekonomi & Juridik
Var kan jag hitta det?? Behöver snabbt veta vad vit krona heter bla. för en passanskökan till england, finns det någon sida med färdiga...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...