Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning som många andra så rider jag i min hage under sommaren/ hösten då jag tycker att det är onödigt att åka i väg och betala för att bara...
Svar
6
· Visningar
3 246
Senast: Buck
·
Anläggning Jag gjorde i våras min ridbana på 25*60m. Nu börjar det vara mörkt om kvällarna och jag är i akut behov av belysning. Jag har beställt...
Svar
16
· Visningar
9 384
Senast: tim
·
S
Anläggning Jag kommer att köpa en häst inom det närmaste halvåret som det ser ut nu. Antagligen inslandshäst. Hästen kommer jag att ha hemma (har...
Svar
11
· Visningar
2 250
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Jag och min sambo ska inom en snar framtid flytta till ett större hus där det finns ladugård som vi ska bygga om till stall. :) Och jag... 2
Svar
26
· Visningar
10 185
Senast: elarn
·
Hästmänniskan Ponera att ni har ett eget stall med flera hästar, och ni behöver anställa någon som tar hand om dessa hästar och deras omgivning och...
Svar
8
· Visningar
1 836
Senast: Mariaauto
·
U
Hästmänniskan Ingen aning om jag lägger tråden rätt men annars får den väl flyttas :) Jag håller för fullt på att leta boxplats till min häst då... 2
Svar
35
· Visningar
2 947
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Har letat efter info om dolda fel, men hittar bara om färdiga hästar... Jag köpte en unghäst i våras, den har nu, efter 3 mån hos... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 883
Hästmänniskan Hej, jag har ett litet dilemma :/ Vet inte riktigt hur jag ska göra, jag vet vad jag vill göra men känner mig så himla elak :confused... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 025
Senast: Heulwen
·
Ekonomi & Juridik Skriver detta för att få råd, tips inte påhopp. Vi har 4 hästar, 3 vuxna och ett föl. En av de vuxna hästarna är vår dotters, som hon...
Svar
18
· Visningar
2 308
Senast: svea
·
Gnägg Aston som föl när vi ställde ut honom och vann en betäckning med Lambourghini :)
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Aston
·
C
Hästmänniskan Hej! Min mamma har alltid var "häst frälst" och jag med till viss del. När jag var i yngre tonåren hade min mamma tre egna hästar. De... 2
Svar
28
· Visningar
3 439
Senast: fjordtokan
·
Ekonomi & Juridik När de ändå inte är inblandade i ens försäkringsärende??? Har nu pratat med 2 inblandade, varav ingen är min personliga ombudsman...
Svar
11
· Visningar
2 226
Senast: sona
·
Hästmänniskan Jag blev trampad av mitt sto för 2 månader sedan . Hon klev på mig på sidan av min Häl, vid Ledbandet precis . Skon gick sönder, men... 2
Svar
25
· Visningar
3 049
Senast: Hambo
·
Hästmänniskan Jag är ute i väldigt god tid här känner jag eftersom jag ska köpa ny häst till våren men detta har jag funderat på en bra stund. Är det... 2
Svar
36
· Visningar
5 183
Senast: ball
·
Ekonomi & Juridik Jag är lite nyfiken på vad man tjänar när arbetar med ovanstående yrken. Någon som har koll på detta? Inser att jag överlag har dålig...
Svar
5
· Visningar
2 112
Senast: clusia
·
Anläggning Vi har en ganska stor loge på gården, med betong som golv och som vi funderar på att göra om till en liten ridhall. Nån som har tips på...
Svar
8
· Visningar
2 296
Senast: pastejja
·
K
Hästmänniskan Känner mig osäker på om det var nån vidare bra ide att gå med på att en av mina vänner ska få köpa mitt korsningssto på 3 år. Jag gick... 2
Svar
24
· Visningar
3 129
Senast: Nomina
·
Hästmänniskan Som rubriken säger: Jag får ridsår i arslet, alltså mellan skinkorna. Vi talar inga små skavsår med lite bortnött hud, vi talar... 2 3
Svar
53
· Visningar
9 698
Ekonomi & Juridik Var kan jag hitta det?? Behöver snabbt veta vad vit krona heter bla. för en passanskökan till england, finns det någon sida med färdiga...
Svar
1
· Visningar
949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring

Hästrelaterat

Tillbaka