Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Försökte söka lite men allt verkar ju handla om pengar när det kommer till medrytteri och jag har hittills aldrig varit intresserad av...
Hästmänniskan
Vi har på alla boxar fjäderboxlås dvs den vanligaste typen av boxlås, det som stör mig är dock själva låsblecket som går i en vinkel på...
Hästmänniskan
Jag har uppenbarligen väldigt svårt att greppa det här med hobbyverksamhet och att deklarera vinster. Kan någon förklara för mig hur jag...
Ekonomi & Juridik
Vänder mig till er då alla jag pratar med säger olika saker och nu vill jag försöka få lite klarhet i det här med dolda fel.
När jag...
Ekonomi & Juridik
jag har 2 ston på lösdrift. Jag blev en gång tipsad om en värmebalja som inte var allt för dyr, men hittar den givetvis inte nu. Ja...
Hästmänniskan
Vet inte om denna tråden ligger rätt men testar.
Jag fick idag efter en bra tid reda på dåliga nyheter om fd foderhäst.
Känner att jag...
Hästmänniskan
Har funderingar på att utbilda mig till Et Men har sökt efter lite på nätet men hittar inte någonstans om vart utbildningen är vad det...
Hästmänniskan
Hej alla ni som har monterat en köldridå till ert vindskydd, vi behöver era åsikter :). Vi har ett dilemma, hur långt från marken har ni...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...