Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Försökte söka lite men allt verkar ju handla om pengar när det kommer till medrytteri och jag har hittills aldrig varit intresserad av... 2
Svar
32
· Visningar
4 464
Senast: Kixlin
·
Anläggning Hur har ni löst så att vattnet i en lösdrift inte fryser, om ni inte har tillgång till rinnande vatten utan måste hinka dit det... 2 3
Svar
49
· Visningar
11 194
Senast: Io
·
Hästmänniskan Vi har på alla boxar fjäderboxlås dvs den vanligaste typen av boxlås, det som stör mig är dock själva låsblecket som går i en vinkel på... 2
Svar
23
· Visningar
6 853
Senast: Yrrol69
·
Hästmänniskan Jag har uppenbarligen väldigt svårt att greppa det här med hobbyverksamhet och att deklarera vinster. Kan någon förklara för mig hur jag...
Svar
8
· Visningar
2 851
Senast: MaddeLen
·
Ekonomi & Juridik Vänder mig till er då alla jag pratar med säger olika saker och nu vill jag försöka få lite klarhet i det här med dolda fel. När jag... 2
Svar
20
· Visningar
3 057
Senast: Scilla
·
Hästmänniskan ...om detta. Dålig bildkvalitet iofs, men... Var i ett inackorderingsstall där boxarna ser ut så här: "Mockning" och "strö?" ingår i... 2
Svar
37
· Visningar
4 314
Senast: Maira
·
Ekonomi & Juridik jag har 2 ston på lösdrift. Jag blev en gång tipsad om en värmebalja som inte var allt för dyr, men hittar den givetvis inte nu. Ja...
Svar
9
· Visningar
2 514
Senast: Sammet
·
B
Hästmänniskan Vet inte om denna tråden ligger rätt men testar. Jag fick idag efter en bra tid reda på dåliga nyheter om fd foderhäst. Känner att jag... 2
Svar
24
· Visningar
3 895
Senast: ridtravare
·
J
Ekonomi & Juridik Är det någon som vet hur lång tid ett ägarbyte brukar ta?
Svar
3
· Visningar
761
Hästmänniskan Har funderingar på att utbilda mig till Et Men har sökt efter lite på nätet men hittar inte någonstans om vart utbildningen är vad det...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: miamiSwing
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska åka och provrida och ev köpa en häst imorgon, så jag skulle nu vilja ha lite sista-minuten-tips. Hästen är ett 18-årigt...
Svar
5
· Visningar
1 509
Senast: Krummi
·
Hästmänniskan hej! ha haft ett fullblod innan som skrämde mig genom att vara elak så har blivit smått rädd för hästar och nu ska jag köpa en annan... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 581
Senast: Lobelia
·
J
Hästmänniskan Ja jag står i valet och kvalet om jag ska sälja min underbara ponnyhingst. Pga tidsbrist så skulle det kanske vara snällare mot honom...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: Popcorn
·
Hästmänniskan Om man köper en skadad häst, hur är det då med försäkringen? Är intresserad av en häst som tyvärr är skadad för tillfället, hur väl... 2
Svar
31
· Visningar
4 590
Senast: Anastacia
·
Hästmänniskan Hej alla ni som har monterat en köldridå till ert vindskydd, vi behöver era åsikter :). Vi har ett dilemma, hur långt från marken har ni...
Svar
13
· Visningar
4 669
Senast: Tageltofs
·
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Skylvik
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Skylvik
·
Gnägg Nytvättad och fin i hagen i Kattekulla.
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Rhodugune
·
Gnägg Det är inte sällan hon hoppar o skuttar. :)
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring