Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Flyttar detta hit istället. Kanske får mer svar här.. (Moderator kan ta bort det andra) Jag ska åka ner till Sundsvall i helgen för... 2
Svar
20
· Visningar
2 787
Senast: Trani
·
Anläggning Vi ska bygga så hästarna kan gå in direkt ifrån hagen till sina boxar (gäller 2 hästar) när de vill för att äta och söka skydd då vi...
Svar
2
· Visningar
1 427
Senast: carzz
·
Ekonomi & Juridik Om man har avtalat att öppet köp gäller på en häst fram till ett visst datum, betyder det att hästen ska stå på säljarens stallplan det...
Svar
1
· Visningar
1 203
Ekonomi & Juridik Sålde en sadel för ett tag sen, skickade mot efterkrav på bussgods men människan hämtar fasen inte ut den :mad: Är det någon som vet...
Svar
6
· Visningar
1 598
Senast: linzan
·
L
Hästmänniskan Känns som mitt intresse har svalnat inom häst och ridningen. Jag vill fortsätta med det, men det är inte kul längre:s Vad ska jag...
Svar
16
· Visningar
1 429
Senast: Lillan09
·
Hästmänniskan Jag är sadelmakarlärling, och väldigt sugen på att skaffa häst! Vad krävs för att kunna? Utmana mig!
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: Leoni
·
C
Ekonomi & Juridik Hej, visste inte helt var jag skulle lägga tråden, men hoppas på svar här. Jag har en fd travare: dealen har vart med förra ägaren (som...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Denver
·
Svar
0
· Visningar
220
Senast: PetraN
·
Ekonomi & Juridik Jag fick mitt försäkringsbrev från A..ia i dag ang min nya Häst. Där står det att han fått en Reservation på " Hältor med... 2
Svar
22
· Visningar
2 850
Senast: limona
·
T
Ekonomi & Juridik Vi har funderat ett tag på att flytta till en egen liten gård och få plats för två hästar. Lite funderingar runt det, om ena hästen blir... 2
Svar
37
· Visningar
4 249
Senast: kullerbytta
·
Hästmänniskan Min kompis är inne på att vi ska dela på en häst. Rent spontant känns det som en dålig idé att dela på en häst, känns som det väldigt...
Svar
18
· Visningar
3 352
Senast: Wembley
·
L
Hästmänniskan hej jag behöver lite hjälp...ska ta det från början...jag satte ut mitt varmblod för försäljning för 6000kr inkusive utrustning...o det...
Svar
9
· Visningar
1 857
Senast: Forssberg83
·
F
Hästmänniskan Sedan ett par månader tillbaka är jag på aktiv jakt efter en hobbyhäst men har hittills inte hittat någon som passar. Hur svårt ska det... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 777
Senast: MalinJ
·
B
Ekonomi & Juridik Hur kan man få att ledinflamationer skulle kunna vara ett dolt fel?! Har en bekants bekant som sålt häst och nu vill de nya ägarna...
Svar
6
· Visningar
1 242
Senast: Hæst
·
Ekonomi & Juridik Jag har sagt upp min stallplats i gamla stallet. 2månaders uppsägningstid. sa upp box platsen några dagar in i september och då stod det...
Svar
11
· Visningar
1 562
Senast: anomasil
·
Hästmänniskan Överskriften säger nog allt - vågar man köpa en obesiktad unghäst? Hästen i fråga är 4 år, och jag får den billigt. Rena ben och rör... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 710
Senast: Nomina
·
A
Anläggning vi har precis byggt ett nytt stall, men vi misslyckades med gjutningen vid stallgången (det brände för fort) så det är väldigt ojämnt...
Svar
9
· Visningar
3 421
Senast: MonteRose
·
A
Hästmänniskan Jag ska göra mitt val till gymnasiet nart och jag har länge velat gå ett gymnasium där man kan välja till hästhållning, men alla sånna...
Svar
5
· Visningar
2 067
Senast: Lager
·
E
Hästmänniskan Låt detta vara en motivationstråd till detta mörker som nu faller över oss. Och med mörkret kommer även minusgrader och tids nog även... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 069
Senast: Daisy
·
A
Hästmänniskan Hej Jag är nu på jakt efter alla olika typer och varianter på stallströ som finns ute i Sverige. Vad står era hästar på? Vad är... 2
Svar
27
· Visningar
6 255
Senast: Targa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka