Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om man har avtalat att öppet köp gäller på en häst fram till ett visst datum, betyder det att hästen ska stå på säljarens stallplan det...
Ekonomi & Juridik
Sålde en sadel för ett tag sen, skickade mot efterkrav på bussgods men människan hämtar fasen inte ut den :mad:
Är det någon som vet...
Ekonomi & Juridik
Hej, visste inte helt var jag skulle lägga tråden, men hoppas på svar här.
Jag har en fd travare: dealen har vart med förra ägaren (som...
Ekonomi & Juridik
Vi har funderat ett tag på att flytta till en egen liten gård och få plats för två hästar. Lite funderingar runt det, om ena hästen blir...
Hästmänniskan
hej
jag behöver lite hjälp...ska ta det från början...jag satte ut mitt varmblod för försäljning för 6000kr inkusive utrustning...o det...
Hästmänniskan
Sedan ett par månader tillbaka är jag på aktiv jakt efter en hobbyhäst men har hittills inte hittat någon som passar. Hur svårt ska det...
Ekonomi & Juridik
Hur kan man få att ledinflamationer skulle kunna vara ett dolt fel?! Har en bekants bekant som sålt häst och nu vill de nya ägarna...
Ekonomi & Juridik
Jag har sagt upp min stallplats i gamla stallet. 2månaders uppsägningstid. sa upp box platsen några dagar in i september och då stod det...
Hästmänniskan
Jag ska göra mitt val till gymnasiet nart och jag har länge velat gå ett gymnasium där man kan välja till hästhållning, men alla sånna...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...