Jobba med hästar

Sv: Jobba med hästar

Enormt stor arbetsbealstning, enormt stort ansvar, arbetstider som inte var av denna värld och ja... utebliven lön.

Men det var jättenyttiga erfarenheter som jag skrattar mycket åt nu i efterhand. :laugh:

Instämmer. Enormt med ansvar, vansinnigt långa arbetsdagar, i det närmaste obefintlig positiv respons och skrattretande lön som man får tjata för att få ut öht. :mad:

Men jag lärde mig otroligt mycket (inte av arbetsgivaren dock) och fick erfarenheter som helt klart var värda slitet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 307
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 442
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 464
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka