Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag funderar på en sak. Jag tävlar för en klubb sedan flera år tillbaka och har bott i samma stad som klubben jag tävlar för i flera år...
Ekonomi & Juridik
Nu funderar jag på kartongströ till hästen!
Ska flytta till stall där man får fixa sånt själv, och fått tips om hemsida som kör ut...
Hästmänniskan
För drygt ett år sen flyttade jag med häst till Skåne och fick pga. tättbebyggelsen vänja mig vid att rida på lite mer begränsat område...
Hästmänniskan
Kommer kanske att åka till USA på ett år och vill då om möjligt ta med hästen såklart :) Är det nån som vet hur det är att ha egen häst...
Hästmänniskan
Har en annons ute, ett fbl till lågt pris. Fick nu ett mail där någon bara skriver en mening i stil med "jag kan bjuda 4000, så slipper...