Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Varför ska vi som är utbildade hästskötare (3 årig utb) få lön som knappt räcker månaden ut? Jag är själv utbildad hästskötare och... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
11 698
Senast: eigollet
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Quitespirit
·
F
Hästmänniskan Jag ahr en fråga till er. När anser ni att man har erfarenhet och skaffa egen häst? Jag anser att man ska ha ridit mins sex år på...
Svar
9
· Visningar
1 322
Hästmänniskan Jag funderar på en sak. Jag tävlar för en klubb sedan flera år tillbaka och har bott i samma stad som klubben jag tävlar för i flera år... 2
Svar
35
· Visningar
4 105
Senast: moorlands totilas
·
V
Ekonomi & Juridik Nu funderar jag på kartongströ till hästen! Ska flytta till stall där man får fixa sånt själv, och fått tips om hemsida som kör ut...
Svar
17
· Visningar
2 179
Senast: vikks
·
V
Ekonomi & Juridik är det någon lag på hur stor hage man måste ha till sin häst?
Svar
14
· Visningar
8 151
Senast: a1agnlju
·
P
Hästmänniskan Hej! Jag köpte en ponny för 1,5 månad sedan och veterinärbesiktigade den och veterinären bedömde även röntgenbilderna som följde med...
Svar
14
· Visningar
1 710
Senast: break_a_leg
·
K
Hästmänniskan Hej! Har en fråga, jag var iväg på tävling med min häst för ca 1månad sedan. På tävlingen flög jag av och slog mig rätt rejält och...
Svar
6
· Visningar
1 680
Senast: kopparberg
·
N
Hästmänniskan Måste fråga er ensamstående föräldara som äger eller håller på med hästar, hur får ni tiden till detta?
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Trix
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar lite över er med medryttarhästar, kanske nån orkar svara på ett par frågor? 1. Hur hittade ni "er" häst? 2. Om ni... 2
Svar
25
· Visningar
2 371
Senast: tinissen
·
E
Ekonomi & Juridik Jag har skrivit en bok.. Nu är den klar och allting är som jag vill ha det. :laugh: Nu är det bara någon fundering kvar innan...
Svar
6
· Visningar
1 553
Senast: sweep
·
Hästmänniskan För drygt ett år sen flyttade jag med häst till Skåne och fick pga. tättbebyggelsen vänja mig vid att rida på lite mer begränsat område... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 752
Anläggning Läste för några veckor nåågonstans att måttet mellan boxdörr och golv numera är borttaget, alltså att det numera inte är en regel utan...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan ..vilka frågor ställer du då? Om du absolut inte vet någonting förutom att de hyr ut en boxplats i ett område där du önskar stå...
Svar
19
· Visningar
2 704
Senast: Blomskan
·
Hästmänniskan Kommer kanske att åka till USA på ett år och vill då om möjligt ta med hästen såklart :) Är det nån som vet hur det är att ha egen häst... 2
Svar
24
· Visningar
4 171
Senast: Iliaca
·
M
Hästmänniskan Usch vilket taskigt samvete jag har. Anledningen till detta är att jag inte kan ägna mina hästar den tid jag vill ge dom pga en...
Svar
16
· Visningar
1 964
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Har en annons ute, ett fbl till lågt pris. Fick nu ett mail där någon bara skriver en mening i stil med "jag kan bjuda 4000, så slipper... 2
Svar
37
· Visningar
5 596
Senast: linzan
·
Hästmänniskan Vilka mått ha ni på era ridbanor? Vad är det vanligaste måtten? Vad är det för fördelar/nackdelar med att ha en kvadratisk ridbana?
Svar
16
· Visningar
6 986
Senast: Berin
·
Anläggning Jag har en ligghall med 2 realtivt stora öppningar, jag vill skaffa en köldridå för att bergänsa snö och regnblask att komma in...
Svar
2
· Visningar
1 083
Anläggning Ja ordet och tankarna är fria! :D Hur skulle ni inreda ett stall som är 8 m brett och 20 m långt. Jag vill ha tips. I mitt stall...
Svar
19
· Visningar
11 905
Senast: azagh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka