Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vi står i begrepp att köpa vår grannes gård, vilket innebär att vi kommer att få ytterligare ett stall. Stallet är en bonus i...
Svar
7
· Visningar
2 054
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Var och red i skogen idag och stannade för att ta ett mysigt kort på pojkvännen och min häst. Dock händer något oväntat...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: lilstar
·
J
Hästmänniskan Hej hej! Jag har planer på att bygga om min lagård till ett stall här på gården och köpa en häst snart, MEN vi äger ingen av åkrarna...
Svar
19
· Visningar
1 773
Senast: Anastacia
·
Hästmänniskan Så här ligger det till Om ni hade köpt en häst som fungerat perfekt första veckan. Sedan hade testandet börjat men när man ägt hästen...
Svar
10
· Visningar
1 929
Senast: anomasil
·
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Quitespirit
·
A
Ekonomi & Juridik Det börjar dra ihop sig till att köpa gård inom den närmsta framtiden, men då hopar sig också frågetecknen en aning. Skulle verkligen...
Svar
5
· Visningar
2 107
Senast: Amaranth
·
S
Hästmänniskan Ännu en "Vilken häst passa mig"-tråd. Men ja. Jag har alltid ridit "vanligt" på "vanliga" hästar och ponnyer, men på senare tid har jag...
Svar
14
· Visningar
2 061
Senast: Mariaauto
·
I
Anläggning Halloj! Tänkte jag skulle gjuta en gösselstad bakom stallet. Hur stor skulle ni rekomendera att jag gör den? Det kommer att stå 4...
Svar
6
· Visningar
1 417
·
Anläggning vilken tak höjd måste lösdrift han för att 2 mini shettisar ska få vara i den.. Dom är under 80 cm höga... storleken e de inga problem...
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: Gelina
·
Anläggning Ja som syns i rubriken. Jag vill ha era synpunkter på plast eller plåttak på ligghallen. :)Vi ska lägga på taket om någon vecka och jag... 2
Svar
21
· Visningar
5 250
Senast: bigganl
·
Anläggning Jag och min sambo funderar på att lägga bud på en villa med två fd grisstall, en garage till maskiner med 1 öppen sida, mkt mark osv...
Svar
1
· Visningar
1 417
·
B
Ekonomi & Juridik Jag har under en längre tid haft hästen i ett stall på en gård som bedriver rehabilitering av människor. Hästen används fritt i...
Svar
7
· Visningar
1 418
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Behöver andras syn på det hela för just nu sliter jag bara håret över hur jag kan känna så här... Det har väl varit i nån månad nu... 2
Svar
28
· Visningar
3 835
Senast: EmblaAsk
·
C
Ekonomi & Juridik Hej! Nu ber jag om ursäkt för att jag att det här kanske blir lite rörigt, men jag är inte så duktig på det där med att skriva xD...
Svar
6
· Visningar
1 464
Senast: Shisa
·
Hästmänniskan Har sådant otroligt dåligt samvete som jag ständigt går o bär på. Vill bara dela det , men någon som kanske förstår hur det känns, och... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 206
Senast: neres
·
Gnägg Världens finaste Peggy och jag
Svar
0
· Visningar
164
Senast: smallsteps
·
Ekonomi & Juridik Kamphund har man förbjudit i Danmark på grund av överrepresentation i statistiken när det handlar om anfall på både människor och djur... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 060
Senast: wrangler
·
H
Ekonomi & Juridik Än så länge är detta bara en tanke, fantasi eller vad man nu ska kalla det för. Detta är ett alternativ för ridskola och ett... 2
Svar
27
· Visningar
4 025
Senast: Texaz
·
Anläggning Tänkte jag skulle göra slag I saken och fixa en egen ridbana. Eller åtminstone forska lite närmare i vad en sådan skulle kunna gå loss...
Svar
9
· Visningar
1 567
Senast: kvandi
·
S
Hästmänniskan Hej! Jag rider ett kallblod sedan en tid tillbaka som är knappt grundutbildad i ridningen. Han är väldigt stark och envis men när man...
Svar
5
· Visningar
1 620
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka