Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Det börjar dra ihop sig till att köpa gård inom den närmsta framtiden, men då hopar sig också frågetecknen en aning. Skulle verkligen...
Hästmänniskan
Ännu en "Vilken häst passa mig"-tråd. Men ja.
Jag har alltid ridit "vanligt" på "vanliga" hästar och ponnyer, men på senare tid har jag...
Hästmänniskan
Har sådant otroligt dåligt samvete som jag ständigt går o bär på. Vill bara dela det , men någon som kanske förstår hur det känns, och...
Ekonomi & Juridik
Kamphund har man förbjudit i Danmark på grund av överrepresentation i statistiken när det handlar om anfall på både människor och djur...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...