Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ni som står på eller i anslutning till en ridklubb, ridsportförening eller ridskola; är ni "tvungna" att betala medlemskap för den...
Hästmänniskan
då min tidigare tråd blev raderad gör jag ett nytt försök men omformulerar frågan lite:-)
hur hade ni tänkt ang köp av häst som är ett...
Hästmänniskan
Jag känner bara att jag är så jäkla fast i detta så jag behöver lite åsikter från andra lite mer klartänkta människor just nu innan jag...
Hästmänniskan
Har funderat länge på detta men har fortfarande inte bestämt mig, därför vänder jag mig nu till er för att få lite nya tankar och ideér...
Hästmänniskan
Tog över min gamla medryttarhäst i somras, och nu känns det inte bra alls. Det är en äldre islandsvalack, supermysig men helt outbildad...
Ekonomi & Juridik
Min make vill att vi ska gödsla våra marker där hästarna ska gå nästa år med vårt eget hästgödsel. Vi har möjlighet att plöja ner det...
Hästmänniskan
Skulle ta på mig ett par nylonstrumpbyxor (nya, snajsiga) häromdagen, mina torra valkar som jag har på händerna fastnade i strumpbyxan...