Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Jag har tänkt att bygga stall. Funderar på stallgången, vad tror ni om en stallgång på 2 meter bred? är det för snålt? funkar det att... 2
Svar
35
· Visningar
10 419
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har sökt i gamla trådar, men inte riktigt funnit de svar jag söker... Jag är intresserad av att köpa en häst som är triangelmärkt... 2
Svar
22
· Visningar
7 385
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Kort sagt: Står i ett större inackorderingsstall med helt fantastiska människor. Idag kom det en ny häst och vi är inte helt positiva... 2 3
Svar
51
· Visningar
9 707
Senast: fjordtokan
·
A
Ekonomi & Juridik Har några frågor angående veterinärbesiktning. Har bestämt mej att köpa unghäst (tvååring) från en uppfödare. Är det värt att kosta på... 2
Svar
28
· Visningar
3 525
Senast: Tant Brun
·
S
Ekonomi & Juridik Jag ska låna ut min häst i några månader pga att jag själv inte kan rida efter min förlossning. Det är inte fråga om något...
Svar
8
· Visningar
1 428
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar lite grann hur man egentligen ska bära sig åt när man har en häst till salu utsatt på annons som en person ringer och "bokar"... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 651
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Jag är ridhuslös och närmaste ridhus ligger 5 km bort (genom skogen). Hur gör ni som har ungefär samma avstånd till ridhus som jag... 2
Svar
27
· Visningar
3 235
Senast: Tussilago
·
Hästmänniskan Reagerade på en annons som var ute på en häst till salu, med bild. Kanske överreagerar jag, men kände att det såg inte riktigt bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 042
Senast: Dana
·
C
Hästmänniskan Det här kanske blir rörigt, men ni får försöka att hänga med. I juli i år lånade jag ut min häst, en 7årig halvblodsvalack. Okej stam... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 405
Senast: Fiorano
·
P
Hästmänniskan ja som rubriken lyder. Vad har ni här på buke för erfarenheter av detta underlag? Låter ju väldigt bra när man läser på hemsidan och... 2 3
Svar
44
· Visningar
19 037
M
Hästmänniskan Hejsan alla underbara hästmänniskor! Jag har länge funderat på att skaffa mig en häst, men ar inte hittat någon jag direkt fastnat...
Svar
4
· Visningar
1 421
Senast: Leoni
·
Hästmänniskan Har för mig att jag ställt liknande fråga men får så luddiga svar :P Jag planerar att utbilda mig till bussförare 2011. Jobba som...
Svar
6
· Visningar
1 376
Senast: Boj
·
Ekonomi & Juridik Igår i stallet hörde jag hur personalen snacka om att det skulle komma 10-20cm snö idag och blåsa ganska friskt. Inget extremväder utan... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 918
Hästmänniskan Hej. Jag går i ettan på hästgymnasium. Nu till våren är det då meningen att jag ska välja mer specifik inriktning, natur eller häst... 2
Svar
38
· Visningar
3 391
Senast: Syrpa
·
Anläggning Hej, Funderar på om någon här inne använt eller har erfarenhet av just det här karet? Förstår hästarna verkligen att dom ska...
Svar
6
· Visningar
2 258
Senast: Pallen
·
A
Ekonomi & Juridik Vad ligger momsen på för procentsats vid försäljning av häst :confused:? Behöver ett snabbt svar, och tänkte att hästverksamma nog vet...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: kenneth
·
S
Hästmänniskan Hejsan! Undrar lite övet hur det är att gå hästlinjen på Jälla :) Har funderat på att börja där men jag vet inte riktigt eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: stallbacken
·
S
Ekonomi & Juridik Hej. För några dagar sedan köpte jag en häst som jag var och tittade på, provridit och den veterinär besiktades med ua. De tidigare... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
18 161
Senast: qnockout07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar