Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har några frågor angående veterinärbesiktning. Har bestämt mej att köpa unghäst (tvååring) från en uppfödare. Är det värt att kosta på...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar lite grann hur man egentligen ska bära sig åt när man har en häst till salu utsatt på annons som en person ringer och "bokar"...
Ekonomi & Juridik
Igår i stallet hörde jag hur personalen snacka om att det skulle komma 10-20cm snö idag och blåsa ganska friskt. Inget extremväder utan...
Ekonomi & Juridik
Vad ligger momsen på för procentsats vid försäljning av häst :confused:? Behöver ett snabbt svar, och tänkte att hästverksamma nog vet...
Ekonomi & Juridik
Hej.
För några dagar sedan köpte jag en häst som jag var och tittade på, provridit och den veterinär besiktades med ua.
De tidigare...